Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Яка ж економічна користь від місії, цілей і стратегії?

Місія, мета і стратегія повинні бути прописані і донесені до співробітників. Тільки у такому разі у вас дійсно є шанс виконувати місію, досягати цілей і не змінювати стратегії. Крім того, цілі мотивують співробітників — вже давно не секрет, що зовсім не гроші є основним мотиватором для більшості людей, а бажання реалізувати себе і відчути свою причетність до важливої справи.

Щодня ви стикаєтеся з масою варіантів і можливостей в різних галузях вашого бізнесу. Вам доводиться вибирати і вирішувати з ким вступати у партнерські відносини, якому напряму надати більше уваги і виділити більше фінансів, а від чого відмовитися.

Коли у вас є абсолютно чітке усвідомлене розуміння свого призначення, цілей і стратегічного напряму своєї компанії ви будете кожну можливість просто звіряти з цими орієнтирами, ухвалюючи рішення швидко, чітко і з впевненістю, що це рішення правильне. Ви можете ділити всю вхідну інформацію на «так» чи ні», вивільняючи масу енергії і часу для концентрації на досягненні цілей. Роблячи, таким чином, свою роботу багато разів ефективно.

21.Використання SWOT- аналізу в процесі стратегічного планування

SWOT - це абревіатура з перших літер англійських слів:

strength - сильні сторони (порівняно з конкурентами),

weakness — слабкі сторони,

opportunities — можливості – (це фактори зовнішнього середовища, які забезпечують досягнення високого результату).

threats — загрози (це фактори зовнішнього середовища, які ускладнюють досягнення високого результату).

Приклад SWOT - аналізукомпанії Coca-Cola (дуже скорочений):

Сильні сторони (strength) Можливості (weakness)
Відомість бренду +++ Позиція визнаного лідера +++ Налагоджена система менеджменту +++ Єдиний власник ++ Сучасне технічне устаткування++ Розповсюджена мережа підприємств++ Транспортна доступність + Застосування ресурсозберігаючих технол. + Ефективні рекламні заходи + Висока кваліфікація працівників+++ Налагоджені бізнес процеси++   Обслуговув. додаткових груп споживачів +++ Сприятливі зміни в законодавстві + Бездіяльність та традиційність ключового конкуренту + Вихід економіки із кризи+ Позитивні зміни смаків споживача+ Розширення асортименту +++ Екологічність та корисність продукту++ Покращення демографічної ситуації +  
Слабкі сторони (opportunities) Загрози (threats)
Вузький асортимент товару -- Шкідливість напою - Прив’язаність до унікальн. рецепту напою - Втрата репутації у споживачів --- Інфляція - Вдала маркетингова політика конкурентів --- Втрата частини цільових споживачів – Зростання збуту товарів замінників -- Сезонні коливання -

За допомогою SWOT-аналізу вибирають найліпшу стратегію для виконання місії організації, яка дає змогу якнайширше використати можливості та сильні сторони організації, а також нейтралізувати перешкоди, долаючи слабкі сторони.

 

Зв'язок SWOT-аналізу і стратегії:

Сильні сторони – використати,

Слабкі – посилити,

Можливості – використати,

Загрози – нейтралізувати.

Результати SWOT-аналізу слід використовувати таким чином.

Проаналізувавши виділені чинники, потрібно, по-перше, провести оцінку ступеня їх впливу на бізнес компанії.

Тобто вплив всіх позитивних чинників (зовнішніх і внутрішніх) на бізнес компанії оцінюється шляхом виставляння плюсів (від одного до трьох), а вплив негативних — за допомогою мінусів (від одного до трьох).




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постановка тактичних, оперативних цілей та завдання | Такий моніторинг чинників потрібно проводити постійно, в українських умовах — раз на квартал.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.