Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лідерство – це одночасно процес і властивість.

Лідерство як процес- це здатність індивіда впливати на інших людей з метою досягнення деяких цілей.

Лідерство як властивість – це набір певних рис, притаманних певним особам.

Виділяють декілька типів лідерів:

· лідер-організатор може приймати на себе відповідальність, швидко і чітко розподіляти завдання, оперативно ухвалювати рішення, забезпечувати контроль; він веде групу до мети, активно взаємодіє зі всіма її членами, користується авторитетом;

· лідер-ініціатор здатний висувати нові ідеї і пропозиції, проявляти ініціативу, захоплювати власним прикладом;

· для емоційного лідера характерні життєрадісність, оптимізм, відчуття гумору; він приємний в спілкуванні, привабливий, з ним можна поділитися радістю і горем, одержати від нього емоційну підтримку і пораду; така людина уміє формувати в групі відчуття «ми», підтримувати «мажорний» настрій.

лідер-захисник (опікун);

• лідер - «конфуціанський мудрець»;

• лідер-суперпрофесіонал;

• харизматичний лідер.

Розкрийте основні підходи до вивчення лідерства

Основними підходами до вивчення лідерства є:

1. підхід на основі особистих якостей(х-ка див. пит.58)

2. поведінковий підхід(х-ка див. пит.59)

3. ситуаційний підхід(х-ка див. пит.60)

 

 




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правило «керуючої п’ятірні » | Суть підходу до вивчення лідерства на основі особистих якостей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.