1. Звільняє час для вирішення важливіших, першочергових задач, простих роздумів, стратегічного мислення, які дуже важливі в сучасному світі;
2. Підлеглий може зробити дану роботу краще керівника. Нічого парадоксального або протиприродного в тому, що керівник в якихось вузьких сферах слабший за фахівця, немає. Головна кваліфікація керівника, в якій він повинен бути на голову вище будь-якого підлеглого, полягає в умінні мобілізувати і координувати, застосувати всі здібності, навики і знання, що є у підлеглих. Зрілий керівник не боїться делегування.
3. Метод навчання перспективних співробітників і формування з них кадрового резерву.
4. Делегування може використовуватися як прийом вивчення колективу і окремих підлеглих.Доручаючи своїм співробітникам ту або іншу управлінську роботу, керівник дає їм шанс проявити свої здібності, індивідуальні риси.
5. Перевірка співробітників на старанність;
6. Підвищує мотивацію персоналу,
7. Розвиває довіру в команді. Делегування при мудрій поведінці начальника сприймається підлеглими як особлива довіра. Це один з видів морального заохочення.
8. Дозволяє мобілізувати приховані резерви продуктивності.