Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір співробітника для делегування

· у співробітника повинна бути відповідна кваліфікація, яка б дозволила виконати проект без помилок і достатньо швидко;

· бажаний досвід виконання подібних завдань.

· врахувати їх поточну зайнятість, і якщо людина вже виконує декілька проектів, краще підібрати когось іншого;

· вибраний працівник повинен мати відповідні психологічні характеристики: стресостійкість, високу працездатність самостійність, аналітичність, гнучкість поведінки;

· співробітник, в ідеалі, повинен мати інтерес до виконуваного завдання і бажання працювати.

3. Проінструктувати підлеглого

Такий інструктаж повинен містити:

· докладне пояснення суті завдання, тобто виділення конкретної цілі діяльності і результати, які повинні бути надані по закінченню роботи;

· визначення форму звітності (доповідь, презентація);

· встановіть, які звіти вам будуть потрібно і коли

· визначення конкретних термінів здачі роботи;

· пояснення того, що на підлеглих покладається повна відповідальність за виконання завдання;

· забезпечте доступ працівників до необхідних ресурсів: інформаційним, технічним, людським (використовування службового транспорту, використовування якої-небудь суми грошей);

· дуже чітко визначите повноваження, права і обов'язки

· дайте вичерпні інструкції у письмовій формі. Найпростіші доручення даються в усній формі

· переконайтеся, що інструкції зрозуміли

· пояснення того, яка винагорода чекає працівників у разі успішного виконання завдання;

· підбадьорення підлеглих, для того, щоб співробітники відчували себе впевнено

4. Оголосити на нараді

5. Контроль за виконанням

· Важливо проконтролювати за тим, щоб працівники не відкладали в довгий ящик свої нові завдання, а приймалися за справу щонайшвидше.

· В процесі виконання співробітниками роботи необхідно координувати їх дії, адже кожний може щось не врахувати і упустити.

· Обов'язкові консультації підлеглих. З одного боку, ви знаходитеся в курсі подій, а з другого боку – співробітники відчувають вашу зацікавленість в роботі. Виберіть певний день тижня, призначте конкретний час, коли підлеглі зможуть звернутися до вас зі всіма питаннями.

· Прагніть підтримувати зворотний зв'язок з людьми, давати оцінку виконанню завдань.

· Стежте за тим, як інший персонал реагує на передачу частини ваших повноважень. Чи немає ознак тертя і ухилення від виконання дорученої роботи?

· Важливо не допустити зворотного делегування повноважень вам або іншим співробітникам. Подібні дії внесуть зайву плутанину, і авторитет керівника легко підірвати, якщо підлеглі не виконують вказівки.

6. Будьте готові запропонувати будь-яку допомогу, яка потрібна делегату, але не втручайтеся в його справи до тих пір, поки він не попросить вас про це.

7. Оцініть підсумки роботи кожного. Використовуйте похвалу і конструктивну доброзичливу критику, коли для цього є підстави.

 

76.Значення конфліктів в діяльності організації

Кожен, я думаю, згодиться з тим, що в нашому житті конфліктні ситуації виникають дуже часто.

Якщо говорити, наприклад, про роботу керівника, то 70-80% її знаходиться під гнітом прихованих і явних суперечностей і протистоянь, ігнорування яких приводить до конфліктів.

У процесі здійснення управлінського впливу менеджер постійно має справу знеординарними ситуаціями, зумовленими особливостями людських стосунків, взаємодії груп працівників, характерів конкретних людей, колективної та індивідуальної психології.

Тому дуже важливим є вміння управляти конфліктами, змінами, організаційним розвитком, стресами.

Така властивість діяльності людей, як колективізм, взаємодопомога в ідеалі виключає конфліктність.

Але, як відомо, ідеальне й реальне не тотожні. У суспільстві всі люди різні за своїм моральним вихованням, особливостями характеру, матеріальним забезпеченням, тому в ньому виникають конфлікти.

Слово "конфлікт"має латинський корінь і розуміється як сутичка, зіткнення.

Психологи під конфліктом розуміють такий "вид спілкування", в основі якого лежать різного роду реальні, або ілюзійні, об'єктивні чи суб'єктивні, але осмислені протиріччя між особистостями, що спілкуються, а також внутрішній дискомфорт однієї особи.

Конфлікт- це відсутність згоди між двома чи більшою кількістю протилежних сторін, сил, які можуть бути конкретними особами або групами працівників, а також внутрішній дискомфорт однієї особи.

В основі будь-якого конфлікту лежить ситуація, що включає протилежні позиції.

Коли люди думають про конфлікт, вони найчастіше асоціюють його з агресією, погрозами, суперечками, ворожістю, війною і т. д.

Сучасний американський менеджмент підкреслює бажаність конфліктів, вбачає їхнє позитивне значення та вимагає вмілого керівництва ними.

Звичайно, конфлікт не завжди має позитивний характер. В окремих випадках він може заважати задоволенню потреб окремої особи й досягненню цілей організації в цілому, але в багатьох ситуаціях конфлікт допомагає виявити різні точки зору, дає додаткову інформацію, виявляє більшу кількість альтернатив або проблем і т. д.

Це робить процес прийняття рішень групою більш ефективним, також надає людям можливість висловити власні думки, тим самим задовольняє їхні потреби у владі та повазі.

Це може призвести до ефективнішого виконання планів, стратегій і проектів, оскільки обговорення різних точок зору на ці документи проходить до їх фактичного виконання.

Не можна підганяти всі конфлікти, що виникають в організації (підаприємстві) під єдину універсальну схему.

Конфлікти є джерелом змін, що відбуваються в організації (на підприємстві), розвиток і функціонування якої по суті, яваляє собою безперервний процес виникнення й розв'язання різноманітних виробничо-госаподарських проблем.

 




Переглядів: 286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Не подобається робота | Функції конфліктів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.