![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАДАЧА 5.4.Під час формування компетенцій, якими має володіти керівник відділу продажу компанії, що займається виробництвом і збутом систем вентиляції та кондиціонування, було проведено експертне опитування. Експертам слід було встановити вагомість компетенцій за шестибальною шкалою. Визначити коефіцієнти вагомості компетенцій за оцінками, виставленими експертами.
РОЗВ’ЯЗОК: Алгоритм розв’язку: 1) Підрахунок загальної суми балів, виставлених експертами, по кожній компетенції. 2) Розрахунок коефіцієнту вагомості по кожній компетенції. · Підрахуємо загальну суму балів по кожній компетенції: Професійні знання та навички = 5 + 4 + 4 + 4 + 5+ 4 + 4 = 30. Організаторські здібності = 6 + 6 + 5 + 6 + 4 + 6 + 6 = 39. Креативність = 6 + 4 + 4 + 5 + 6 + 6 + 4 = 35. Ініціативність = 6 + 5 + 6 + 4 + 4 + 6 + 5 = 36. Контактність і комунікабельність = 5 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 = 41. Здатність створювати колектив і гармонійну атмосферу в ньому = 6 + 6 + 6 + 5 + 6 + 4 + 6 = 39. Відповідальність = 5 + 5 + 6 + 4 + 4 + 6 + 5 = 35. Стресостійкість = 5 + 4 + 4 + 4 + 5 + 5 + 5 = 32. Прагнення до нововведень = 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 = 42. · Розрахуємо коефіцієнт вагомості по кожній компетенції. Професійні знання та навички = 30 / 42 = 0,71. Організаторські здібності = 39 / 42 = 0,93. Креативність = 35 / 42 = 0,83. Ініціативність = 36 / 42 = 0,86. Контактність і комунікабельність = 41 / 42 = 0,98. Здатність створювати колектив і гармонійну атмосферу в ньому = 39 / 42 = 0,93 Відповідальність = 35 / 42 = 0,83. Стресостійкість = 32 / 42 = 0,76. Прагнення до нововведень = 42 / 42 = 1,0.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|