![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Розрахунок потреби в паливо-мастильних матеріалах, засобах заправки і організація заправки машинЗагальні витрати палива складаються з дизельного палива і бензину тракторами і комбайнами, а також автомобілями. Витрати палива тракторами визначаються на підставі табл. 1.1 шляхом підрахування витрат палива кожної марки тракторів Витрати палива комбайнами визначаються на підставі наробітку в фізичних га (табл. 1.2) з урахуванням витрат палива в кг/га (додаток 9) і зводиться в табл. 2.16. Таблиця 2.16 Витрати палива комбайнами і транспортними засобами
Витрати палива автомобілями на перевезенні вантажів визначаються по кожній марці на підставі табл. 2.3 з урахуванням лінійних норм витрати бензину і дизельного палива на 100 км руху. Для автомобілю М-412 – 9л, ГАЗ-24 – 13л, УАЗ-452 – 16л, ГАЗ-53 – 22л, ЗІЛ-130 – 28л, МАЗ-500 – 22л, КамАЗ – 35л. Об’єм резервуарного парку Vрн визначають по формулі Vрн = де Qдпт ,Qдпк ,Qдпа ,Qба – відповідно витрати дизельного палива тракторами, комбайнами і дизельного палива і бензину автомобілями; к – коефіцієнт обертання резервуарного парку, який приймається рівним 12...16;
Тоді на підставі потрібного об’єму резервуарного парку приймаємо нафтосховище відповідно типовим проектам на 40, 80, 150, 300 і 600 м3 з переліком основного технологічного обладнання. В річному плані завозу нафтопродуктів передбачається поквартальна розшифровка потреби в основних сортах ПММ. Об’єм потреби і завозу корегують щомісячно при подачі заявки нафтозабезпечуючим підприємствам на наступний плановий місяць. Найбільш прогресивний метод перевезення нафтопродуктів – централізована доставка їх в господарство. При цьому знижуються витрати на доставку паливо-мастильних матеріалів, відпадають турботи по утриманню транспортних засобів, знижується ймовірність пошкодження нафтопродуктів. Паливо-мастильні матеріали всіх сортів повинні доставлятися транспортними автоцистернами типа АЦ-4,2-53А, АЦ-4,2-130, АЦ-500А і в окремих випадках механізованими заправними агрегатами типа МЗ-3904. У автомобілів, призначених для доставки нафтопродуктів у бочках, глушитель повинен бути виведено під двигун чи радіатор. Щоденно у кінці дня завідуючий нафтогосподарством передає диспетчеру авто гаража завдання по завозу ПММ на центральний нафтосклад і пункти заправки бригад. Паливо-мастильні матеріали, які надходять в господарство, повинні мати відповідний сертифікат. Стаціонарний пункт заправки при центральному нафтоскладі здійснює заправку автомобілів, тракторів, які виконують транспортні роботи і МТА, які працюють біля центру господарства. Іноді пункт заправки автомобілів організують при гаражі господарства. Пункт заправки повинен мати відповідне обладнання: для прийому, збереження виробничого запасу, механізованої заправки і для контролю якості нафтопродуктів. Трактори, які працюють біля стану бригади (до 2 км), заправляють на стаціонарному посту заправки, а решта – за допомогою механізованого заправного агрегату.
|
||||||||||||||||||
|