Для наочності розділу об’єму робіт по ТО і збереженню тракторів і комбайнів по місяцям року, що планується, будуємо графік. Для цього по осі ординат відкладаємо трудомісткість ТО, а по осі ординат – місяці року. Розподіл трудомісткості по місяцям повинен бути пропорційним витраті палива по кожному місяцю на підставі витрати палива в господарстві за минулий рік.
Таким же чином будується графік трудомісткості технічного обслуговування автомобілів всіх марок.
Після побудови графіків слід провести аналіз з ціллю корегування трудомісткості ТО і зробити висновки о завантаженні ланки технічного обслуговування в плановому періоді.
Корегування трудомісткості ТО проводять з ціллю згладжування циклових періодів завантаження робочих ланок То. Для цього переносять частину трудомісткості пікового завантаження по видах ТО на попередній або наступний місяці року, використовуючи допустиме відхилення періодичності (ТО-1 і То-2 ± 10%, ТО-3 ± 5%)
3.2. Відповідно завдання може виконуватися:
- план-графік ПТО з відповідним обладнанням;
- графік проведення ТО;
- технологічна карта на ТО;
- діагностична карта;
- номограма вибору кількості обслуговуючого персоналу;