![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РЯД НАПРУГ МЕТАЛІВЗапитання та задачі 1. Дати визначення нормальному електродному потенціалу? 2. Користуючись таблицею нормальних електродних потенціалів, написати, де можливо, рівняння реакцій: Zn(NO3)2 + Pb = Pb(NO3)2 + Ag = AlCl3 + Mg = H2SO4 (розв.) + Ni = AgNO3 + Cu = HCl + Cu = FeSO4 + Zn = Na2SO4 + Al = 3. Визначити значення електродних потенціалів: a) Ag/AgNO3 C = 0,001 моль/л, б) Cu/CuSO4 С = 0,0001 моль/л. 4. Пояснити принцип дії гальванічного елемента. 5. Скласти схему двох гальванічних елементів, де в першому випадку мідь була б катодом, а в другому – анодом. Назвати позитивний і негативний полюси. 6. Обчислити ЕРС концентраційного гальванічного елемента, складеного з двох мідних електродів, занурених у розчин з концентраціями 1 та 0,001 моль/л.
Проведення дослідів Дослід 1. У п’ять пробірок наливають по 2-3 мл розчину соляної кислоти і кладуть в кожну із пробірок по шматочку магнію, алюмінію, цинку, заліза та міді. Спостерігають за виділенням водню в пробірках. Складають рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 2. Наливають у пробірку 2-3 мл розчину сульфату міді і занурюють у нього шматочок очищеного залізного дроту. Спостерігають за процесом, що проходить. Складають рівняння реакції в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Наливають у пробірку 2 мл нітрату свинцю і кладуть у розчин шматочок цинку. Спостерігають за зміною поверхні цинку. Складають рівняння реакції. Дослід 4. У порцелянову чашку наливають трохи нітрату срібла й кладуть зачищену наждаком мідну монету. Спостерігають за зміною поверхні монети. Складають рівняння реакції в молекулярному та іонному виді. Дослід 5. Беруть два однакових шматочки цинку, один з них обміднюють, зануривши на 2-3 хвилини в 1-2 мл розчину мідного купоросу. У дві пробірки наливають по 2 мл розбавленої соляної кислоти і кладуть в одну шматочок обмідненого цинку, а в другу - шматочок звичайного цинку. В якій з пробірок виділення водню проходить більш інтенсивно? Складають рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.
Лабораторна робота №8
|
||||||||
|