![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОРОЗІЯ МЕТАЛІВЗапитання та задачі 1. У чому полягає суть хімічної та електрохімічної корозії? 2. Які метали на повітрі вкриваються захисними плівками оксидів? 3. У контакті з яким із двох металів - міддю чи свинцем - залізо буде руйнуватися швидше? Чому? 4. В чому полягає протекторний метод захисту металів від корозії? 5. Як протікає у вологому повітрі корозія лудженого й оцинкованого заліза при порушенні покриття? Скласти електронні рівняння анодного й катодного процесів. 6. У розчин соляної кислоти занурили звичайну цинкову пластинку й цинкову пластинку, частково покриту міддю. В якому випадку процес корозії цинку проходитиме інтенсивніше? Чому? Написати рівняння реакцій.
Проведення дослідів Дослід 1. Корозія оцинкованого й лудженого заліза в кислому середовищі В дві пробірки наливають по 2-3 мл розбавленої сірчаної кислоти і додають по дві краплі розчину червоної кров’яної солі. Беруть дві залізні канцелярські скріпки, затискають в одну шматочок цинку, в другу - олова і занурюють їх у пробірки. Пробірку з парою олово-залізо трохи нагрівають. Що спостерігається? Креслять схеми гальванопар та пояснюють їх роботу за допомогою рівнянь. Роблять висновок про виникнення корозії заліза. Дослід 2. Вплив на швидкість корозії контакту більш активного металу з менш активним У пробірку наливають розбавлену соляну кислоту й занурюють шматочок цинку. Впевнившись у тому, що виділення водню проходить з невеликою швидкістю, доторкаються до цинку мідним дротом. Дію повторюють декілька разів спостерігаючи, як змінюється швидкість виділяння водню при контакті цинку з мідним дротом. Звертають увагу на те, на якому з металів виділяється водень. Складають схему гальванопари, що утворилася при контакті міді з цинком. Записати рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Визначають вплив на швидкість корозії цинку в кислому середовищі менш активного металу. Дослід 3. Роль захисної плівки в уповільненні корозії Поверхню алюмінієвого дроту зачищають наждачним папером. Зачищений кінець дроту занурюють в розчин нітрату срібла. Через 1-2 хвилини дріт виймають, промивають водою, висушують фільтрувальним папером і залишають лежати на повітрі. Спостерігають утворення на поверхні дроту білого пухкого порошку оксиду алюмінію. Чому взаємодія з сіллю срібла перешкоджає утворенню на металі захисної плівки оксиду?
Лабораторна робота №9
|
||||||||
|