Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення дослідів

Дослід 1. Властивості гідроксиду марганцю (II).

1.1. У пробірці одержують гідроксид марганцю (ІІ), додаючи до розчину сульфату марганцю (ІІ) розчин лугу або аміаку. Осад, що утворився, разом з розчином розлити у дві пробірки. В одній спостерігаємо побуріння осаду на повітрі (можна перемішати скляною паличкою). У другу пробірку прилити 5-10 мл бромної води – що спостерігається.

Складіть рівняння реакцій.

1.2. До осаду, що утворився за реакцією з бромною водою, прилити 1-2 мл сірчаної кислоти і розчин сульфату заліза (ІІ).Осад розчиняється. Скласти рівняння реакції відновлення марганцю (IV).

 

Дослід 2. Термічний розклад перманганату калію.

 

У суху пробірку помістити декілька кристалів перманганату калію (0,5 г), закріпити дерев’яним тримачем і обережно нагрівати, прогріваючи всю пробірку. Який газ виділяється (дія тліючої тріски)? Після закінчення виділення газу долити у охолоджену пробірку 2-3 мл води і збовтати. Яке забарвлення розчину і осаду? Складіть рівняння реакції.

 

 

Дослід 4. Окислювальні властивості перманганату калію.

4.1. У три пробірки внести по 1 мл розчину перманганату калію, в одну додають 2н розчин сірчаної кислоти, у другу – дистильовану воду, у третю – луг. В усі пробірки додати по кілька кристаликів сульфіту натрію або сульфату заліза (ІІ). Спостерігають зміну забарвлення розчинів. Складіть рівняння реакцій. В якому середовищі відбувається найповніше відновлення перманганату калію?

4.2. Змішати у пробірці 3 мл розчину перманганату калію з рівним об’ємом розчину сульфату марганцю (ІІ). Що спостерігається? Яке середовище необхідно для перебігу реакції (перевірити лакмусовим папірцем)? Скласти рівняння реакції відновлення перманганату до стану ступеню окислення марганцю +4.

 

 

Лабораторна робота №15

ЗАЛІЗО ТА ЙОГО СПОЛУКИ

Запитання та завдання

1. Написати рівняння реакцій взаємодії металічного заліза з концентрованими і розбавленими кислотами (хлористоводневою, сірчаною і азотною).

2. Які оксиди і гідроксиди утворює залізо? Який хімічний характер у цих речовин? Назвати ці речовини.

3. За допомогою рівнянь реакцій довести хімічний характер оксиду Fe (III).

4. Скласти рівняння реакцій перетворення сполук Fe2+ у сполуки Fe3+ і навпаки.

5. Як одержують сполуки заліза із ступенем окислення +6? Скласти рівняння реакцій.

 




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПОЛУКИ МАРГАНЦЮ | Проведення дослідів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.