![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення дослідівДослід 1. Характерна реакція на іони Fe2+ До 2 мл свіже приготовленого розчину сульфату заліза (II) додають 1 мл розчину K3[Fe(CN)6] (червоної кров’яної солі). Спостерігається утворення осаду. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 2. Характерні реакції на іони Fe3+ А. До 2 мл розчину хлориду заліза (III) додають 1 мл розчину K4[Fe(CN)6] жовтої кров’яної солі. Спостерігають утворення осаду. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Б. До 2 мл розчину хлориду заліза (III) додають 1 мл роданіду калію KSCN чи амонію NH4SCN. Спостерігають утворення осаду. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Взаємодія заліза з кислотами А. У три пробірки наливають по 2 мл 2 н. розчинів кислот (соляної, сірчаної і азотної). У кожну пробірку кладуть трохи залізних ошурків. Спостерігають процеси, що проходять. За допомогою якісних реакцій на іони Fe2+ та Fe3+ визначають, які іони заліза утворилися в кожній пробірці. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Б. Досліди повторюють з концентрованими соляною, сірчаною і азотною кислотами. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.
Дослід 4. Одержання і властивості гідроксидів заліза (ІІ) і (ІІІ) В пробірку наливають 5-7 мл FeSO4, а в другу FeCl3. В кожну пробірку додають 2 мл розчину лугу. Утворені осади розділяємо на 3 пробірки кожний. В одну додаємо надлишок лугу, в другу розчин соляної кислоти, а третю залишаємо для порівняння. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 5. Відновні властивості сполук заліза (ІІ) В пробірку до розчину солі сульфату заліза (ІІ) додають трохи розчину сірчаної кислоти і краплинами розчин перманганату калію. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 6. Окислювальні властивості сполук заліза (ІІІ) В пробірку до розчину хлориду заліза (ІІІ) приливають, трохи розчину йодиду калію. Що спостерігається? Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.
Лабораторна робота № 16
|
||||||||
|