![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення дослідівДослід 1. Одержання оксиду сірки (ІV) та сірчистої кислоти Збирають прилад, що складається з колби В’юрца, крапельної лійки й колби-приймача. В колбу В’юрца кладуть 8-10 г безводного сульфіту натрію. В крапельну лійку наливають 30%-й розчин сірчаної кислоти. Колбу-приймач на половину її об’єму заповнюють дистильованою водою. Відвідну трубку колби В’юрца опускають у колбу з водою. З крапельної лійки в колбу Вюрца краплинами додають сірчану кислоту. Сірчистий газ, потрапляючи в воду утворює розчин сірчистої кислоти. Цей розчин використовується в подальших дослідах (2, 3, 4). Дослід 2. Відновні властивості сірчистої кислоти У три пробірки вносять по 3-4 мл бромної води, перманганату калію й біхромату калію (в останню додайте для підкислення трохи 2 н. розчину сірчаної кислоти). Потім у кожну пробірку доливають по 2-3 мл розчину сірчистої кислоти, одержаної в досліді 1. Поясніть зміну забарвлення розчину в кожній пробірці. Потім в кожну пробірку наливають розчин хлориду барію до утворення білого осаду. Вміст пробірок збовтують і дають відстоятися. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Окислювальні властивості сірчистої кислоти До 2-3 мл розчину сірчистої кислоти, одержаної в досліді 1, доливають однаковий об’єм сірководневої води. Пояснюють причину помутніння розчину. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 4. Окислювальні властивості розбавленої сірчаної кислоти У дві пробірки з розбавленою сірчаної кислотою вміщують в першу - шматочок цинку, в другу - трохи мідних ошурків. В якій пробірці буде протікати реакція? Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді і зробити висновок про те, що є окислювачем у реакції.
Дослід 5. Окислювальні властивості концентрованої сірчаної кислоти У дві сухі пробірки вміщують шматочок вугілля (у першу) і сірки (у другу), потім доливають у кожну пробірку по 2-3 мл концентрованої сірчаної кислоти. Складають рівняння реакцій. У суху пробірку вносять трохи мідних ошурків і наливають 1-2 мл концентрованої сірчаної кислоти. Пробірку закріплюють у штативі під кутом (дослід проводять у витяжній шафі). Отвір пробірки спрямовують у глибину витяжної шафи й обережно на слабкому вогні пальника нагрівають пробірку. Дають вмісту пробірки прохолонути, потім зливають темну рідину з осаду в склянку з холодною водою. До осаду, що залишився в пробірці, додають 3-4 мл дистильованої води і збовтують. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 6. Одержання і властивості сульфідів металів В 5 пробірок наливають 5-7 мл розчину солей цинку, марганцю, кадмію, свинцю й міді. В кожну пробірку додають 1-2 мл сульфіду амонію. Відмічають колір утворених осадів. Записують рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 7. Відновлювальні властивості тіосульфату натрію До розчину тіосульфату натрію доливають трохи розчину крохмалю й додають краплинами йодну воду. Чому зникає забарвлення? Записують рівняння реакції між тіосульфатом натрію і йодидом з утворенням тетратіонату натрію Na2S4O6. Додають йодну воду до утворення стійкого синього забарвлення. Пояснити результати досліду. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.
Лабораторна робота №18
|
||||||||
|