![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ГАЛОГЕНИЗапитання та задачі 1. Як змінюється окислювальна активність галогенів і відновна активність їх негативно заряджених іонів із зростанням порядкового номера елемента? Чому? 2. Якими методами можна виділити йод з йодиду калію? Скласти рівняння реакцій. 3. Написати рівняння реакцій за допомогою яких можливі такі перетворення: KI ®KBr ®KCl ®Cl2 Br2 ®NaBr ® NaCl ®AgCl 4. Записати формули кисневмісних кислот хлору і вказати ступінь окислення хлору в кожній з них. Яка з цих кислот має найбільш сильні окислювальні властивості? 5. Скласти рівняння реакцій одержання хлору окисленням концентрованої соляної кислоти дихроматом калію й окисленням хлористоводневої кислоти перманганатом калію.
Проведення дослідів Дослід 1. Одержання хлору Пробірку з кількома кристаликами перманганату калію закріплюють вертикально в штативі. Штатив ставлять у витяжну шафу. З крапельниці додають кілька крапель концентрованої хлористоводневої кислоти. Що спостерігається? Звертають увагу на колір газу. Складають рівняння реакції. У верхню частину пробірки опускають смужку вологої забарвленої тканини. Що спостерігається? Дослід 2. Витіснення одних галогенів іншими із сполук А. У пробірку з розчином броміду натрію наливають хлорної води й добре збовтують. Краплю одержаного розчину наносять на іодокрохмальний індикаторний папірець. Чому папірець синіє? У пробірку додають бензол і збовтують. В який колір забарвлюється бензольний шар? В. У дві пробірки наливають розчин йодиду калію й повільно додають в одну - хлорну воду, в другу - бромну. Що спостерігається? Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Характерна реакція на іон Cl- Наливають в одну пробірку трохи хлористоводневої кислоти, в другу - хлориду натрію і в третю - хлориду кальцію. В кожну пробірку додають кілька крапель нітрату срібла. До одержаних осадів приливають азотну кислоту. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 4. Взаємодія хлору з водою У дві пробірки вносять по кілька крапель хлорної води. В одну додають 2-3 краплі нітрату срібла, а в другу - краплю метилоранжу. Що спостерігається? Складають рівняння реакції взаємодії хлору з водою.
Лабораторна робота № 19
|
||||||||
|