МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Місце заняття у викладанні дисципліниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Кафедра Інформатики та комп’ютерних технологій Реєстр.№ __________ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ До виконання лабораторної роботи №11-12 „Складні (підлеглі) форми Access. Звіти для багатотабличних баз даних Access” З дисципліни Інформаційні системи в менеджменті Для студентів IVкурсу Для спеціальності 6.050200 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» Напряму підготовки 0502 «Менеджмент» Факультету Міжнародних економічних відносин Херсон – 2009 р. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни Інформаційні системи в менеджменті Укладачі: Вишемирська С. В., Огнєва О.Є. кількість сторінок – 24 Рецензент: к.т.н., доцент кафедри Інформаційних ЗАТВЕРДЖЕНО На засіданні кафедри Інформатики і комп’ютерних технологій Протокол № _____ від ________________ Зав. кафедри _________ Рогальський Ф. Б. Відповідальний за випуск Вишемирська С. В. ВСТУП Мета заняття Цією лабораторною роботою продовжується створення нової інформаційної системи, призначеної для роботи комерційної фірми, яка займається роздрібною торгівлею. Запропоновані лабораторні роботи є п’ятою та шостою з шести робіт, за допомогою яких буде створено інформаційну систему. Метою даного заняття є знайомство, створення та використання підлеглих форм Access, розробка полів, що обчислюються, в головних та підлеглих формах, створення та редагування звітів із різними рівнями групування. Студенти повинні вміти створювати складні форми, використовувати поля, що обчислюються, додавати діаграми на форми. Також задачею даних лабораторних занять є створення звітів за допомогою майстра та наступне коригування звітів у конструкторі.
Місце заняття у викладанні дисципліни Виконання роботи базується на знаннях, які студенти отримали під час виконання попередніх лабораторних робіт (розробка інформаційної систем „Деканат”, лабораторні роботи №1-6). Основою для проведення лабораторної роботи є база даних Commerce, створена у лабораторній роботі №7, доповнена різними запитами у роботі №8, із кнопковою формою та модифікованими формами у роботах №9–10. Робота є логічним продовженням для застосування отриманих теоретичних знань та практичних навичок, отриманих у попередніх роботах. Завдяки отриманим елементарним практичним навичкам роботи в СКБД Microsoft Access, дана робота є ускладненим варіантом практичного завдання. Виконання роботи проводиться за допомогою системи керування базами даних Microsoft Access.
|
||||||||
|