Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура заняття

1. Для досягнення цілей даної роботи студенти повинні вміло оперувати формами як засобом для виведення інформації та отримання певних результатів.

2. Студентам пропонується створити головну форму, за допомогою майстра впровадити в створену форму підлеглу форму. Розрізняти навігацію по головній та підлеглій формі.

3. Для вдосконалення роботи із формами в конструкторі форм студенти повинні відкоригувати головну форму, замінивши просте поле на поле зі списком. Обов’язково потрібно здійснити зв’язок головної та підлеглої форми.

4. Студенти повинні створити поле, що обчислюється, в підлеглій формі. Причому дані для обчислення вибираються і з головної форми, і з підлеглої.

5. Також необхідним є створення поля, що обчислюється, в головній формі. Джерелом інформації для цього поля є дані підлеглої форми.

6. На наступному кроці роботи студенти повинні опанувати такий засіб Microsoft Access, як звіти. Для досягнення необхідного результату спершу створюється проміжний запит. Потім на основі цього запиту створюються необхідні звіти. Далі пропонується в конструкторі відредагувати звіт, видаливши зайву інформацію, змінивши шрифти, додавши розділові лінії та нумерацію записів.

7. Підсумком роботи зі звітами є створення звітів із підсумковими діаграмами.

8. Закінченням створення інформаційної системи Commerce є редагування кнопкової форми наступним чином: групування попередніх команд до окремої групи кнопок та додавання двох нових груп кнопок у кнопкову форму (для роботи із підлеглими формами та роботи із звітами).

 




Переглядів: 245

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце заняття у викладанні дисципліни | Варіанти сфер діяльності для ведення бази даних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.