Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота в розділі «Маркетинг»

Лабораторна робота №11

Реєстрація звернень клієнтів та контрагентів, проведення маркетингових дослідження та опитувань за допомогою CRM-системи.

Мета роботи:Отримати практичні навички роботи в середовищі Terrasoft CRM, ознайомитися з основним принципами проведення маркетингових досліджень

 

Порядок виконання роботи

Робота в розділі «Маркетинг»

 

Розділ Маркетинг призначений для ведення інформації, що стосується маркетингових впливів, як на стадії їхнього планування, так і на стадії виконання. Багато в чому робота в розділі Маркетинг східна з роботою в розділі Проекти, тобто маркетингові компанії, акції, впливи розглядаються як проекти, але для зручності вони виділені в системі в окремий розділ. Реєстр маркетингових впливів та менеджер деталей розділу Маркетинг наведено на рис. 11.1.

 

Рис. 11.1. Реєстр маркетингових впливів та менеджер деталей

розділу

Повна інформація про маркетинговий вплив міститься в картці маркетингового впливу. Заповнену картку маркетингового впливу зображено на рис. 11.2.

Реквізит Стан впливу звертається до довідника станів впливу, за замовчуванням даний довідник містить значення: планується, у процесі виконання, виконано, відкладено.

У полях Дата початку й Дата завершення указується плановий період виконання впливу, а в поле Дата початку підготовки - дата початку підготовки до даного впливу. За замовчуванням у полях Дата початку й Дата початку підготовки указується поточна дата.

 

Рис. 11.2. Картка маркетингового впливу

В менеджері деталей на закладці Об’єкти впливу необхідно вказати компанії, на які буде спрямовано даний маркетинговий захід.

Вказати планову кількість відгуків на даний маркетинговий вплив (в абсолютному й відносному вираженні) можна в полі Очікуваний відгук. Після введення абсолютного значення відносний еквівалент буде розрахований автоматично й навпаки – при введенні процентного співвідношення автоматично буде визначене кількісне значення. У процентному вираженні відгук визначається, як відношення кількості відгуків на даний захід, до загальної кількості об'єктів.

Поля Планований бюджет й Очікувана сума продажів містить суми, які планується вкласти у вплив й одержати в результаті його виконання, відповідно.

З використанням значень цих двох полів автоматично розраховується планове значення ROІ, що відображається в полі Очікуваний ROІ. Цей коефіцієнт свідчить про ефективність заходу та визначається, як співвідношення між отриманою і витраченою сумою.

Реквізити Фактичний бюджет, Фактичний відгук, Фактична сума й Фактичний ROІ - фактичні значення відповідних реквізитів, вони заповнюються по результатам виконання маркетингового заходу.

Менеджер деталей розділу Маркетинг зображений на рис. 11.1.

На закладці Об'єкти впливу містяться компанії, контакти, а також групи компаній і контактів, на які спрямовано даний маркетинговий вплив, їх можна обрати при натисканні на кнопку Ок у наведеній нижче формі (рис. 11.3).

 

Рис. 11.3. Форма обрання об’єктів маркетингового впливу

Ця форма складається із чотирьох областей, одна з яких є активною. Активізація тієї або іншої області виконується встановленням вмикача в одне з полів Група контактів, Контакти, Група компаній або Компанії. Залежно від того, яка область є в цей момент активною, із цього довідника обираються об'єкти впливу. Наприклад, для вибору окремої компанії потрібно виділити область Компанії, а для вибору всіх компаній певної групи - область Група компаній. Для вибору декількох компаній або контактів можна скористатися множинним вибором за допомогою клавіш Ctrl й/або Shіft клавіатури. Вибір виділених записів здійснюється натисканням на кнопку ОК форми.

Також на закладці Об'єкти впливу можна відзначити об’єкти, які відгукнулися на маркетинговий вплив, для цього необхідно поставити вмикач в полі Є відгук.

Закладка Команда містить перелік контактів, які пов'язані з підготовкою даного маркетингового впливу.

На закладці Продукти вказуються всі продукти або послуги, на просування яких направлено даний маркетинговий вплив, захід, кампанію, акцію. Продукт обирається з реєстру продуктів

 




Переглядів: 203

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Звіт про виконання лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.