МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Робота в розділі «Маркетинг»Лабораторна робота №11 Реєстрація звернень клієнтів та контрагентів, проведення маркетингових дослідження та опитувань за допомогою CRM-системи. Мета роботи:Отримати практичні навички роботи в середовищі Terrasoft CRM, ознайомитися з основним принципами проведення маркетингових досліджень
Порядок виконання роботи Робота в розділі «Маркетинг»
Розділ Маркетинг призначений для ведення інформації, що стосується маркетингових впливів, як на стадії їхнього планування, так і на стадії виконання. Багато в чому робота в розділі Маркетинг східна з роботою в розділі Проекти, тобто маркетингові компанії, акції, впливи розглядаються як проекти, але для зручності вони виділені в системі в окремий розділ. Реєстр маркетингових впливів та менеджер деталей розділу Маркетинг наведено на рис. 11.1.
Рис. 11.1. Реєстр маркетингових впливів та менеджер деталей розділу Повна інформація про маркетинговий вплив міститься в картці маркетингового впливу. Заповнену картку маркетингового впливу зображено на рис. 11.2. Реквізит Стан впливу звертається до довідника станів впливу, за замовчуванням даний довідник містить значення: планується, у процесі виконання, виконано, відкладено. У полях Дата початку й Дата завершення указується плановий період виконання впливу, а в поле Дата початку підготовки - дата початку підготовки до даного впливу. За замовчуванням у полях Дата початку й Дата початку підготовки указується поточна дата.
Рис. 11.2. Картка маркетингового впливу В менеджері деталей на закладці Об’єкти впливу необхідно вказати компанії, на які буде спрямовано даний маркетинговий захід. Вказати планову кількість відгуків на даний маркетинговий вплив (в абсолютному й відносному вираженні) можна в полі Очікуваний відгук. Після введення абсолютного значення відносний еквівалент буде розрахований автоматично й навпаки – при введенні процентного співвідношення автоматично буде визначене кількісне значення. У процентному вираженні відгук визначається, як відношення кількості відгуків на даний захід, до загальної кількості об'єктів. Поля Планований бюджет й Очікувана сума продажів містить суми, які планується вкласти у вплив й одержати в результаті його виконання, відповідно. З використанням значень цих двох полів автоматично розраховується планове значення ROІ, що відображається в полі Очікуваний ROІ. Цей коефіцієнт свідчить про ефективність заходу та визначається, як співвідношення між отриманою і витраченою сумою. Реквізити Фактичний бюджет, Фактичний відгук, Фактична сума й Фактичний ROІ - фактичні значення відповідних реквізитів, вони заповнюються по результатам виконання маркетингового заходу. Менеджер деталей розділу Маркетинг зображений на рис. 11.1. На закладці Об'єкти впливу містяться компанії, контакти, а також групи компаній і контактів, на які спрямовано даний маркетинговий вплив, їх можна обрати при натисканні на кнопку Ок у наведеній нижче формі (рис. 11.3).
Рис. 11.3. Форма обрання об’єктів маркетингового впливу Ця форма складається із чотирьох областей, одна з яких є активною. Активізація тієї або іншої області виконується встановленням вмикача в одне з полів Група контактів, Контакти, Група компаній або Компанії. Залежно від того, яка область є в цей момент активною, із цього довідника обираються об'єкти впливу. Наприклад, для вибору окремої компанії потрібно виділити область Компанії, а для вибору всіх компаній певної групи - область Група компаній. Для вибору декількох компаній або контактів можна скористатися множинним вибором за допомогою клавіш Ctrl й/або Shіft клавіатури. Вибір виділених записів здійснюється натисканням на кнопку ОК форми. Також на закладці Об'єкти впливу можна відзначити об’єкти, які відгукнулися на маркетинговий вплив, для цього необхідно поставити вмикач в полі Є відгук. Закладка Команда містить перелік контактів, які пов'язані з підготовкою даного маркетингового впливу. На закладці Продукти вказуються всі продукти або послуги, на просування яких направлено даний маркетинговий вплив, захід, кампанію, акцію. Продукт обирається з реєстру продуктів
|
||||||||
|