Звіт про виконання лабораторної роботи повинен містити титуль-ний лист, мета роботи, хід виконання роботи зі скріншотами проміжних результатів, висновки про результати отримані при виконанні лабораторної роботи. Також необхідно попередньо продемонструвати електронний варіант створеної БД, оформити звіт і захистити його.
Контрольні запитання
1. Яке призначення розділу «Маркетинг»?
2. Які основні елементи менеджеру деталей режиму «Маркетинг»?
3. Що містить розділ «Маркетинг»?
4. Які реквізити включає «Картка маркетингового впливу»?
5. Де автоматизовано відображаються об’єкти маркетингового впливу?
Варіанти завдань
Створити маркетинговий вплив (згідно з даними табл. 11.1), який направлено на подальше просування Вашої продукції або послуг на ринку. В полі Відповідальний обрати власну фамілію. Вказати планові та фактичні коефіцієнти по даному впливу. В менеджері деталей в закладці Об’єкти впливу обрати компанію та контакт, на які спрямовано вашу маркетингову кампанію (це має бути компанія та контакт, що були створені в другому завданні).