МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Планово-запобіжні ремонти
Всі види технічного обслуговування і ремонтів, що виконуються в певній послідовності, відповідно до вимог нормативно-технічної документації складають структуру ремонтного циклу (РЦ), що обчислюється в літах. Для кожної електроустановки складається річний графік планово-запобіжних ремонтів (ППР), що зв'язав з ремонтним циклом кожного виду устаткування. На підставі цього графіка складають місячні плани робіт. Графік ППР і місячний план кожного лінійного підрозділу і РРУ затверджується начальником дистанції електропостачання. Поступово встановлюється новий напрям в проведенні планово-запобіжних ремонтів: їх проводять по фактичному стану електроустаткування. Це прогресивна форма проведення ППР вимагає наявність пристроїв діагностики (стаціонарних або переносних) електроустаткування тягових і трансформаторних підстанцій, контактної мережі і повітряних ліній. Графік ППР передбачає огляди, поточні і капітальні ремонти, випробування, перевірки і випробування устаткування. Огляди устаткування в більшості випадків є самостійною операцією технічного обслуговування (ТО). При оглядах перевіряють стан устаткування, експлуатаційні дефекти, порушення правил техніки безпеки (ПТБ). Ці огляди проводяться щодня або в терміни, встановлені головним інженером ЕЧ. Крім того, проводяться огляди устаткування інженерно-технічними працівниками з метою уточнення складу і об'єму робіт, що підлягають виконанню при черговому ремонті. На кожній тяговій підстанції має бути розроблена з врахуванням специфічних особливостей устаткування, будівлі і інших пристроїв технологія проведення оглядів, що забезпечує високу їх якість при мінімальній витраті часу. Виявлені при оглядах несправності і дефекти, які можуть привести до порушення нормальної роботи устаткування тягової підстанції, усувають негайно, а останні включають в план майбутнього поточного і капітального ремонту устаткування. Ремонт устаткування - це відновлення його справності або працездатності і забезпечення нормативного ресурсу до чергового ремонту. Ремонти розділяють на планових і непланових. Планові ремонти проводяться згідно вимогам нормативно-технічної документації незалежно від стану устаткування, а непланові, термінові позачергові і аварійні - зазвичай після відмов в роботі. Планові ремонти, у свою чергу, підрозділяються на поточні, позачергові і капітальні. Поточний ремонт забезпечує підтримку устаткування в працездатному стані до чергового планового ремонту шляхом чищення, перевірки, заміни швидкозношуваних частин і наладки. Позачерговий ремонт починається при виробленні устаткуванням комутаційного і механічного ресурсу, який нормується нормативно-технічною документацією. Капітальний ремонт виконується з метою відновлення справності і повного або близького до повного відновлення ресурсу устаткування. При капітальному ремонті обов'язкове повне розбирання устаткування, відновлення або заміна зношених деталей, обмоток, вузлів. Під час капітального ремонту виконують регулювання і наладку, а після закінчення проводять випробування з доведенням всіх параметрів і характеристик устаткування до номінальних паспортних даних і забезпеченням працездатності до чергового капітального ремонту. До виведення устаткування в плановий капітальний ремонт необхідно виконати відповідні підготовчі роботи. Перш за все, складають відомості робіт і кошториси, які уточнюють після розтину і огляду агрегату, заготовлюють необхідні матеріали і запасні частини. Затверджують графік проведення ремонтних робіт, забезпечують необхідний резерв потужності на підстанціях. Особливо велике значення має рівень технічної підготовки ремонтного персоналу, тому на підстанції і в ремонтно-ревізійному цеху мають бути проведені спеціальні заняття по вивченню конструкції ремонтованого устаткування, вимог заводських і інших інструкцій і технологічних карт по його ремонту. Заздалегідь необхідно укомплектувати і привести в справний стан інструмент, пристосування, підйомно-транспортні механізми, перевірити прилади для випробувань і вимірів і тому подібне Всі роботи, виконані при капітальному ремонті основного електроустаткування, приймають по акту, до якого має бути прикладена встановлена технічна документація. Приймання основного устаткування з капітального ремонту здійснює начальник тягової підстанції або спеціальна комісія дистанції електропостачання. При прийманні перевіряють виконання всіх робіт, перерахованих у відомості ремонту і кошторисі, оцінюють якість ремонту і зовнішній стан устаткування. Потім відремонтоване устаткування перевіряють в роботі під навантаженням згідно заводської інструкції, але не менше 24 ч. Якщо устаткування витримало всі випробування і перевірки, його приймають в експлуатацію. Якщо виявлені які-небудь дефекти, то ремонт продовжують до повного їх усунення, а потім знову проводять всі випробування і перевірки. Капітальний ремонт може проводитися на місці установки устаткування або в спеціалізованих організаціях. Зміни, зроблені при ремонтах устаткування, заносяться в технічний паспорт тягової підстанції. Зміни, внесені до схем релейного захисту, управління і автоматики, відображають у всіх екземплярах принципових і монтажних схем і доводять до зведення начальника підстанції і обслуговуючого персоналу. При пошкодженнях або відмовах устаткування, що викликали брак в роботі, провадиться розслідування із складанням акту форми ЕУ-92. Випробування устаткування виробляються з метою виявлення прихованих дефектів і контролю за експлуатаційною надійністю і безпекою обслуговування в період між двома черговими ремонтами. При збігу часу виконання випробувань з яким-небудь з видів ремонту їх включають в об'єм робіт цього ремонту. Якщо терміни їх проведення відрізняються від термінів проведення ремонтів, то призначають міжремонтні випробування. Випробування, переважно, складніше за ремонти, тому їх проводять електромонтери високої кваліфікації. Випробування устаткування дозволяє визначити справність і працездатність комутаційного устаткування, защит, пристроїв автоматики і телемеханіки. Воно проводиться після будь-якого вигляду ремонту або випробувань. Найчастіше це трикратне включення і відключення зібраного устаткування. Організація ремонтних робіт. Найбільший ефект дає комплексне використання спеціалізованих бригад ремонтно-ревізійної ділянки і персоналу підстанції. В цьому випадку необхідно продумати послідовність використання різних бригад, підготувати робочі місця, організувати допуск до роботи з мінімальними втратами часу і так далі Великий ефект при такому комплексі робіт дає використання методів мережевого планерування і управління (СПУ). Тому на багатьох електрифікованих ділянках зараз ремонт устаткування тягових підстанцій проводять по графіках СПУ, розроблених з врахуванням місцевих умов на основі рекомендацій Департаменту електрифікації і електропостачання МПС Росії. Аналіз досвіду експлуатації різних типів тягових підстанцій, у тому числі телекерованих, показує необхідність розміщення спеціальних майстерень, оснащених приладами, устаткуванням і інструментом, поблизу приміщень щитовою і. машинного залу. Це дозволяє поліпшити якість роботи і підвищити продуктивність праці ремонтного персоналу підстанції і спеціалізованих бригад. Як правило, при проведенні ремонтів і випробувань основна частина приладів і апаратів проходит перевірку і профілактичне обслуговування на місці їх установки. Проте ті з них, які при перевірці показали незадовільні результати, знімають (за наявності такої можливості) і відправляють для ремонту в РРУ. Ремонт основного устаткування зазвичай проводиться на місці його установки. Капітальний ремонт трансформаторів із зміною обмоток і деяких інших видів устаткування виконують, як правило, в дорожніх електромеханічних майстернях. Для виконання ревізії і ремонту маслонаповненої апаратури, очищення і сушки ізоляційного масла використовують пересувні бази масляного господарства. Планерування капітального ремонту виробляється як у фізичних показниках, так і в грошовому вираженні, причому капітальним вважається лише такий вигляд ремонту, який здійснюється з періодичністю більш за один рік. В разі економічної доцільності дистанція електропостачання може замість капітального ремонту набувати нового устаткування за рахунок амортизаційних відрахувань, призначених на капітальний ремонт, наприклад замінювати «штирьові» кремнієві діоди на пігулки (діоди вищого класу з великими номінальними струмами і підвищеною стійкістю до циклічних змін навантаження). До початку капітального ремонту складається проектно-кошторисна документація. На невеликі об'єми робіт таку документацію складають дистанції електропостачання, на крупні об'єкти - проектні організації за технічним завданням, що видається відділенням дороги або службою електропостачання. Проектно-кошторисну документацію по об'єктах капітального ремонту після відповідного розгляду стверджує начальник дистанції електропостачання, начальник служби електропостачання або начальник дороги при різній кошторисній вартості капітального ремонту. Служби електропостачання також розглядають плани капітального ремонту дистанцій електропостачання і при необхідності змінюють і доповнюють їх, включаючи найважливіші роботи по підвищенню надійності пристроїв електропостачання, передбачені відповідними вказівками МПС. Відділення дороги або служба визначають спільно з причетними підрозділами також і виконавців робіт (силами дистанції енергопостачання, електромонтажних поїздів, дистанції цивільних споруд і тому подібне), після чого відділення дороги передає виконавцям план по праці і так далі, дистанція електропостачання укладає з ними договори або видає вбрання-замовлення на цю роботу. Починаючи з 2000 р. Департамент електрифікації і електропостачання приступив до реалізації Програми оновлення і розвитку господарства електропостачання на 2000-2005 рр., затвердженій Постановою колегії МПС Росії № 23 від 24,25 грудня 1999 р. Вона включає заміну устаткування тягових підстанцій на багатьох дорогах і оновлення контактної мережі. основному роботи ведуться силами експлуатаційного персоналу. Періодичність планово-запобіжних ремонтів визначається Департаментом електрифікації і електропостачання з врахуванням вимог Правив [20] (додаток «Норми випробування електроустаткування і апаратів електроустановок споживачів»), пропозицій доріг і рекомендацій відповідних лабораторій ВНІЇЖТ. Всі роботи на контактній мережі мають наступні особливості: при роботі з ізольованої знімної вежі, з пропуском поїздів, багато часу витрачається непродуктивно; багато часу витрачається на чекання дозволу на зняття напруги; чимала протяжність експлуатаційної ділянки заставляє тратити багато часу на переміщення бригади до місця роботи; при роботах на перегонах бригади електромонтерів контактної мережі не мають нормальних умов для відпочинку в обідню перерву; електромонтери контактної мережі працюють на відкритому повітрі у будь-який час роки; перед кожним пропуском поїздів і в кінці роботи контактна мережа має бути приведена в робочий стан; велика частина робіт, що проводяться за планом, нерівномірно розподіляється по місяцям із-за сезонних кліматичних умов і певною періодичністю; основні роботи проводяться бригадним способом. Ці особливості повинні враховуватися при виборі методів обслуговування контактної мережі і впровадженні нових технологій. Читайте також:
|
||||||||
|