МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінювання за формами контролю
Для допуску до атестації студенту необхідно набрати з навчальної роботи не менше, ніж 10 балів з Rн. Якщо рейтинг студента з навчання є нижчим за дану мінімальну кількість балів, то студент зобов’язаний до початку залікового тижня підвищити свій рейтинг, відпрацювавши пропущені практичні заняття згідно з їх тематикою та завданнями викладача, інакше такий студент до заліку не допускається. Для студентів, які під час складання заліку набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 60 балів, для одержання заліку обов’язково мають у двотижневий термін перескласти його У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перескладання МКР здійснюються у відповідності до „Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу” від 1 жовтня 2010 року.
При простому розрахунку отримаємо:
Шкала відповідності
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Змістовий модуль 1. Науково-правові засади еколого-правової відповідальності в Україні. Загальна частина Тема 1. Соціально-правові аспекти екологічної відповідальності у контексті реалізації державної екологічної політики Правові засади екологічної відповідальності в системі державної екологічної політики. Засади екологічної відповідальності у положеннях концепцій взаємодії суспільства і природи. Екологічна відповідальність як сучасна форма взаємодії Суспільства і Природи у контексті концепції сталого розвитку. Сучасні проблеми еколого-правової освіти, виховання, свідомості, екологічної та еколого-правової культури при формуванні відповідального перед природою та майбутніми поколіннями людей суспільства. Інші соціально-правові засоби попередження екологічних правопорушень. Екологічний правопорядок: від концепції до реалізації в суспільних відносинах юридичної відповідальності. Конфліктність інтересів як особлива риса еколого-правової відповідальності. Правові засади державного стимулювання еколого-правової відповідальності.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|