Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінювання за формами контролю

ЗМ1 ЗМ2
Min. – балів Max. – бали Min. – бали Max. – балів
Усна відповідь
Доповнення
Експрес-опитування
Самостійна робота
Тестування
Індивідуальні завдання
Модульна контрольна робота 1
Модульна контрольна робота 2

 

Для допуску до атестації студенту необхідно набрати з навчальної роботи не менше, ніж 10 балів з Rн. Якщо рейтинг студента з навчання є нижчим за дану мінімальну кількість балів, то студент зобов’язаний до початку залікового тижня підвищити свій рейтинг, відпрацювавши пропущені практичні заняття згідно з їх тематикою та завданнями викладача, інакше такий студент до заліку не допускається.

Для студентів, які під час складання заліку набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 60 балів, для одержання заліку обов’язково мають у двотижневий термін перескласти його

У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перескладання МКР здійснюються у відповідності до „Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу” від 1 жовтня 2010 року.

 

При простому розрахунку отримаємо:

  ЗМ1 ЗМ2 Залік Підсумкова оцінка
Мінімум
Максимум

 

Шкала відповідності

Оцінка національна Оцінка ECTS Рейтинг з дисципліни, бали
«відмінно»   Зараховано А 90–100
«добре» В 82–89
С 75–81
«задовільно» D 66–74
Е 60–65
«незадовільно» Не зараховано FX 35–59
F 01–34

ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Змістовий модуль 1. Науково-правові засади еколого-правової відповідальності в Україні. Загальна частина

Тема 1. Соціально-правові аспекти екологічної відповідальності у контексті реалізації державної екологічної політики

Правові засади екологічної відповідальності в системі державної екологічної політики. Засади екологічної відповідальності у положеннях концепцій взаємодії суспільства і природи. Екологічна відповідальність як сучасна форма взаємодії Суспільства і Природи у контексті концепції сталого розвитку.

Сучасні проблеми еколого-правової освіти, виховання, свідомості, екологічної та еколого-правової культури при формуванні відповідального перед природою та майбутніми поколіннями людей суспільства. Інші соціально-правові засоби попередження екологічних правопорушень.

Екологічний правопорядок: від концепції до реалізації в суспільних відносинах юридичної відповідальності. Конфліктність інтересів як особлива риса еколого-правової відповідальності.

Правові засади державного стимулювання еколого-правової відповідальності.




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти | Тема 2. Ґенеза формування інституту еколого-правової відповідальності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.