МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фрейзер Зейтель,Висновки ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Питання для самоконтролю:
План лекції:
1. Реклама як засіб масової комунікації. Рекламна комунікація, її цілі та завдання в системі масової комунікації. 2. Сутність та зміст «паблік рилейшнз» в масово-комунікаційній діяльності. PR як теорія комунікативного впливу.
Рекомендована література: Основна література: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10. Додаткова: 16, 18, 20. 25, 26, 29. Міні – лексикон: реклама, рекламування, рекламна комунікація, рекламна діяльність, відправник, кодування, декодування, фільтр, отримувач, зворотній зв’язок, «паблік рилейшнз», зв’язки з громадськістю, громадськість, громадська думка, комунікаційна система, імідж, стратегічні комунікації, ПР-діяльність,.
1. Реклама як засіб масової комунікації. Термін «реклама»походить від лат. Reklamare – викрикувати (у Давній Греції та римі оголошення голосно викрикувалися на майданах та в інших людних місцях).
Реклама - Реклама виконує наступні ролі: 1. Економічна роль ________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
2. Суспільна роль _________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 3.
____________________________________________________________ ____________________________________________________________
4. Освітня роль ___________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 5. Психологічна роль ______________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 6. Естетична роль _________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Очевидно, що з точки зору рекламної комунікації найбільш актуальним взаємодії и комунікації є підхід _______________________ ____________________________________________________________
Рекламна комунікація -
Саму рекламну комунікацію слід визначати як один з видів масової комунікації, оскільки поза межею людського суспільства існування реклами є неможливим.
Як одна з форм комунікації реклама є опосередкованим та доцільним взаємовпливом двох суб’єктів, які можуть переслідувати три мети:
____________________________________________________________;
____________________________________________________________;
____________________________________________________________
Відповідно можливі три форми комунікативної дії, які в рекламній комунікації мають свої особливості: v наслідування - _________________________________________ ____________________________________________________________
v
____________________________________________________________
v управління - ___________________________________________ ____________________________________________________________
Разом з тим реклама здійснює опосередкований вплив на думки та поведінку людей, на процес формування громадської свідомості. Опосередкований характер впливу реклами проявляється:
ü через міжособистісне спілкування ________________________ ____________________________________________________________;
ü ______________________________________________________ ____________________________________________________________
Таким чином, реклама – специфічна область масової комунікації між рекламодавцями і різними аудиторіями рекламних повідомлень в умовах ринкової конкуренції з метою активного впливу на ці аудиторії.
Реклама як форма не особистісної комунікації має як певні переваги, так й недоліки:
Зворотній зв’язок
Відправник______________________________________________________________________________________________________________ Звернення_______________________________________________________________________________________________________________ Кодування_______________________________________________________________________________________________________________ Фільтри_________________________________________________________________________________________________________________ Канал комунікації___________________________________________ ____________________________________________________________ Посередник______________________________________________________________________________________________________________ Отримувач______________________________________________________________________________________________________________ Декодування_____________________________________________________________________________________________________________ Відповідна реакція___________________________________________ ____________________________________________________________ Зворотній зв’язок____________________________________________ ____________________________________________________________ Перешкоди______________________________________________________________________________________________________________
До первинних функцій належать:
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
До вторинних функцій належать:
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2. Сутність та зміст «паблік рилейшнз» в масово-комунікаційній діяльності. PR як теорія комунікативного впливу. Як сукупність засобів впливу на громадську думку та своєрідна соціальна практика «паблік рилейшнз» (public relations, або PR) існують з давніх часів.
Батьківщиною сучасних суспільних відноси або ПР про вважають _______________.
Періодом зародження ПР в США вважають _________ст.
Вираз «public relations» вперше згадується в _________р. президентом США Томасом Джефферсоном (в тексті «Сьомого звернення до Конгресу» він викреслив вираз «стан думки», вписав «паблік рилейшнз»).
Професор з Великої Британії Сем Блек, який стояв у витоків ПР, віддає перевагу наступному трактуванню…….
котрий очолює ПР у «Чейз Манхеттен банку», Зазначив, що…..
Доктор Пекс Харлоу (Сан-Франциско) вивчив 472 визначення поняття «ПР» і дійшов висновку, що
ПР не є пропагандою, рекламою, роботою в пресі.
ПРв масово-комунікаційній діяльності – це мистецтво переконувати людей, __________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тому «паблік рилейшнз» ми перекладаємо як «зв’язки з громадськістю» та «громадські зв’язки», а інші країни: Ø
Ø Росія- зв’язки з громадськістю; Ø Білорусь– громадські зв’язки.
Таким чином,
Паблік рилейшнз - це
Об’єкт ПРв масово-комунікаційній діяльності є ____________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Предметом ПР в масово-комунікаційній діяльності є_____________________________________________________________ ________________________________________________________________ ______________________________________________________________ Загальні категорії ПР, до яких належать громадськість, громадська думка, зв’язки з громадськістю, комунікаційна система, імідж.
Громадськість —
Громадська думка —
Комунікаційна система —
Імідж —
ПР також розглядається як варіант стратегічних комунікацій, які покликані_________________________________________________
ПР поза комунікаціями неможливі.При реалізації ПР-проектів комунікації є «інструментарієм» та «матеріалом» одночасно.
В ПР важливі всі види комунікацій. Причому на перший план висувається проблема успішності комунікації. Тому виокремлюють три умови успішності комунікації, які використовують в ПР:
v повнота _______________________________________________
v мова та стиль комунікації максимально відповідають сприйняттю адресата, _________________________________________
v комунікація вибудована з врахуванням конкретної мети (___________________________________________________________)
Письмові комунікації в ПР: Усні комунікації в ПР: ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________
• суб'єктами громадянського суспільства;
• суб'єктами _____________________________________________;
• суб'єктами держави.
Найпоширеніші нині варіанти використання терміна паблік рилейшнз пов'язані з активною роллю суб'єкта, який намагається покращити свій імідж. І тоді громадськість розглядається як об'єкт ______________________________________, а власне комунікаційний процес — як _________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________.
Якщо ж інформація передається тільки в одному напряму, тут, очевидно, втрачає сенс використання як терміна "громадські зв'язки", так і терміна "зв'язки з громадськістю", оскільки ключова функція власне "зв'язку" попросту зникає.
На думку Д. Ольшанського, під «паблік рилейшнз» розуміють
Г. Почепцов вважає
1. ______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
2. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Основний продукт масової комунікації — віртуальна реальність, яка складається з природних і штучно сконструйованих іміджів. Але не можна ототожнювати іміджмейкінг і PR.
Як наслідок, можна говорити про PR як опосередковане управління засобами масової комунікації, а відтак — й іміджами.
PR є невід'ємною складовою сучасної інформаційно-комунікаційної сфери суспільства, що глобалізується і набуває рис віртуальної реальності.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|