МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фрейзер Зейтель,Висновки ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Питання для самоконтролю:
План лекції:
1. Реклама як засіб масової комунікації. Рекламна комунікація, її цілі та завдання в системі масової комунікації. 2. Сутність та зміст «паблік рилейшнз» в масово-комунікаційній діяльності. PR як теорія комунікативного впливу.
Рекомендована література: Основна література: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10. Додаткова: 16, 18, 20. 25, 26, 29. Міні – лексикон: реклама, рекламування, рекламна комунікація, рекламна діяльність, відправник, кодування, декодування, фільтр, отримувач, зворотній зв’язок, «паблік рилейшнз», зв’язки з громадськістю, громадськість, громадська думка, комунікаційна система, імідж, стратегічні комунікації, ПР-діяльність,.
1. Реклама як засіб масової комунікації. Термін «реклама»походить від лат. Reklamare – викрикувати (у Давній Греції та римі оголошення голосно викрикувалися на майданах та в інших людних місцях).
Реклама - Реклама виконує наступні ролі: 1. Економічна роль ________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
2. Суспільна роль _________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 3.
____________________________________________________________ ____________________________________________________________
4. Освітня роль ___________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 5. Психологічна роль ______________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ 6. Естетична роль _________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Очевидно, що з точки зору рекламної комунікації найбільш актуальним взаємодії и комунікації є підхід _______________________ ____________________________________________________________
Рекламна комунікація -
Саму рекламну комунікацію слід визначати як один з видів масової комунікації, оскільки поза межею людського суспільства існування реклами є неможливим.
Як одна з форм комунікації реклама є опосередкованим та доцільним взаємовпливом двох суб’єктів, які можуть переслідувати три мети:
____________________________________________________________;
____________________________________________________________;
____________________________________________________________
Відповідно можливі три форми комунікативної дії, які в рекламній комунікації мають свої особливості: v наслідування - _________________________________________ ____________________________________________________________
v
____________________________________________________________
v управління - ___________________________________________ ____________________________________________________________
Разом з тим реклама здійснює опосередкований вплив на думки та поведінку людей, на процес формування громадської свідомості. Опосередкований характер впливу реклами проявляється:
ü через міжособистісне спілкування ________________________ ____________________________________________________________;
ü ______________________________________________________ ____________________________________________________________
Таким чином, реклама – специфічна область масової комунікації між рекламодавцями і різними аудиторіями рекламних повідомлень в умовах ринкової конкуренції з метою активного впливу на ці аудиторії.
Реклама як форма не особистісної комунікації має як певні переваги, так й недоліки:
Зворотній зв’язок
Відправник______________________________________________________________________________________________________________ Звернення_______________________________________________________________________________________________________________ Кодування_______________________________________________________________________________________________________________ Фільтри_________________________________________________________________________________________________________________ Канал комунікації___________________________________________ ____________________________________________________________ Посередник______________________________________________________________________________________________________________ Отримувач______________________________________________________________________________________________________________ Декодування_____________________________________________________________________________________________________________ Відповідна реакція___________________________________________ ____________________________________________________________ Зворотній зв’язок____________________________________________ ____________________________________________________________ Перешкоди______________________________________________________________________________________________________________
До первинних функцій належать:
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
До вторинних функцій належать:
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2. Сутність та зміст «паблік рилейшнз» в масово-комунікаційній діяльності. PR як теорія комунікативного впливу. Як сукупність засобів впливу на громадську думку та своєрідна соціальна практика «паблік рилейшнз» (public relations, або PR) існують з давніх часів.
Батьківщиною сучасних суспільних відноси або ПР про вважають _______________.
Періодом зародження ПР в США вважають _________ст.
Вираз «public relations» вперше згадується в _________р. президентом США Томасом Джефферсоном (в тексті «Сьомого звернення до Конгресу» він викреслив вираз «стан думки», вписав «паблік рилейшнз»).
Професор з Великої Британії Сем Блек, який стояв у витоків ПР, віддає перевагу наступному трактуванню…….
котрий очолює ПР у «Чейз Манхеттен банку», Зазначив, що…..
Доктор Пекс Харлоу (Сан-Франциско) вивчив 472 визначення поняття «ПР» і дійшов висновку, що
ПР не є пропагандою, рекламою, роботою в пресі.
ПРв масово-комунікаційній діяльності – це мистецтво переконувати людей, __________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тому «паблік рилейшнз» ми перекладаємо як «зв’язки з громадськістю» та «громадські зв’язки», а інші країни: Ø
Ø Росія- зв’язки з громадськістю; Ø Білорусь– громадські зв’язки.
Таким чином,
Паблік рилейшнз - це
Об’єкт ПРв масово-комунікаційній діяльності є ____________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Предметом ПР в масово-комунікаційній діяльності є_____________________________________________________________ ________________________________________________________________ ______________________________________________________________ Загальні категорії ПР, до яких належать громадськість, громадська думка, зв’язки з громадськістю, комунікаційна система, імідж.
Громадськість —
Громадська думка —
Комунікаційна система —
Імідж —
ПР також розглядається як варіант стратегічних комунікацій, які покликані_________________________________________________
ПР поза комунікаціями неможливі.При реалізації ПР-проектів комунікації є «інструментарієм» та «матеріалом» одночасно.
В ПР важливі всі види комунікацій. Причому на перший план висувається проблема успішності комунікації. Тому виокремлюють три умови успішності комунікації, які використовують в ПР:
v повнота _______________________________________________
v мова та стиль комунікації максимально відповідають сприйняттю адресата, _________________________________________
v комунікація вибудована з врахуванням конкретної мети (___________________________________________________________)
Письмові комунікації в ПР: Усні комунікації в ПР: ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________ ________________________ _______________________
• суб'єктами громадянського суспільства;
• суб'єктами _____________________________________________;
• суб'єктами держави.
Найпоширеніші нині варіанти використання терміна паблік рилейшнз пов'язані з активною роллю суб'єкта, який намагається покращити свій імідж. І тоді громадськість розглядається як об'єкт ______________________________________, а власне комунікаційний процес — як _________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________.
Якщо ж інформація передається тільки в одному напряму, тут, очевидно, втрачає сенс використання як терміна "громадські зв'язки", так і терміна "зв'язки з громадськістю", оскільки ключова функція власне "зв'язку" попросту зникає.
На думку Д. Ольшанського, під «паблік рилейшнз» розуміють
Г. Почепцов вважає
1. ______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
2. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Основний продукт масової комунікації — віртуальна реальність, яка складається з природних і штучно сконструйованих іміджів. Але не можна ототожнювати іміджмейкінг і PR.
Як наслідок, можна говорити про PR як опосередковане управління засобами масової комунікації, а відтак — й іміджами.
PR є невід'ємною складовою сучасної інформаційно-комунікаційної сфери суспільства, що глобалізується і набуває рис віртуальної реальності.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|