МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модель -
Технологічним об’єктом праці професійного комуніканта є ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
До технологічного процесу належать _____________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ø Механізм керування масою. Середовище масової комунікації вимагає керування масовою поведінкою. Для цього комуні кантам необхідно «технологію керування» вибудовувати на механізмі природної, стихійної масової поведінки. · початковий етап: циркулярна реакція ___________________________________________ ____________________________________________________________;
· наступний крок: потрібний об’єкт реагування __________________________________ ____________________________________________________________;
· завершальний етап: спонукання до активності ____________________________________ ____________________________________________________________ Ø Медіа як засіб «соціальної телепатії». «Соціальна телепатія» - Таким чином, технології масового впливу базуються на _____ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ø «Четверта влада» як основний концепт технології масового впливу.
Ø Ознаки технологій масового впливу в рамках концепту «четверта влада».
Тиск масової комунікації і всіх її інститутів на людину відбувається в рамках концепту «влада медіа», яка є різновидом соціальної влади.
Риси масово-комунікаційних технологій:
Для впливу на масову свідомість використовують наукові стратегії: v посилання на авторитет джерела; v _______________________________________________________ ____________________________________________________________; v _______________________________________________________ ____________________________________________________________; v використовують графіки і таблиці; v ___________________________________________________________________________________________________________________
Отже,масово-комунікаційний вплив розглядається як природне середовище масифікації людей, тобто втягування їх у масову культуру через прищеплення певних стереотипів масової поведінки, формування масових настроїв. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|