Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модель -

 
 

 


Технологічним об’єктом праці професійного комуніканта є ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

œ
Технологічними засобами праці є __________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

До технологічного процесу належать _____________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
 
Концептуальні засади масово-комунікаційних технологій:

 


Ø Механізм керування масою. Середовище масової комунікації вимагає керування масовою поведінкою. Для цього комуні кантам необхідно «технологію керування» вибудовувати на механізмі природної, стихійної масової поведінки.

· початковий етап:

циркулярна реакція ___________________________________________

____________________________________________________________;

 

· наступний крок:

потрібний об’єкт реагування __________________________________

____________________________________________________________;

 

· завершальний етап:

спонукання до активності ____________________________________

____________________________________________________________

Ø Медіа як засіб «соціальної телепатії».

«Соціальна телепатія» -

 
 


Таким чином, технології масового впливу базуються на _____

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

œ
Технології масового впливу через те швидше мають маніпулятивний характер і називаються

 
 


Ø «Четверта влада» як основний концепт технології масового впливу.

 


Ø Ознаки технологій масового впливу в рамках концепту «четверта влада».

 

Тиск масової комунікації і всіх її інститутів на людину відбувається в рамках концепту «влада медіа», яка є різновидом соціальної влади.

 

Риси масово-комунікаційних технологій:

           
 
 
   
  безапеляційність
 
  симуляція


œ
Отже, ЗМК здійснюють ще й тотальний контрольнад суспільством та іншими інститутами соціальної та політичної влади.

Для впливу на масову свідомість використовують наукові стратегії:

v посилання на авторитет джерела;

v _______________________________________________________

____________________________________________________________;

v _______________________________________________________

____________________________________________________________;

v використовують графіки і таблиці;

v ___________________________________________________________________________________________________________________

 

Отже,масово-комунікаційний вплив розглядається як природне середовище масифікації людей, тобто втягування їх у масову культуру через прищеплення певних стереотипів масової поведінки, формування масових настроїв.


Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Абстрактна модель
  4. Абстрактна модель
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Американська модель соціальної відповідальності
  7. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  8. Англо-американська модель
  9. Англо-американська модель
  10. Багатомірна лінійна модель регресії.
  11. Багатосегментна модель
  12. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Масовий вплив - | Фрейзер Зейтель,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.