Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти для самостійного виконання

Варіант 1

X\Y mx
       
   
   
     
     
my

 

Варіант 2

X\Y mx
     
     
   
   
     
my

 

Варіант 3

X\Y mx
       
     
     
     
     
my

 

Варіант 4

X\Y mx
     
     
   
     
       
my

 

Варіант 5

X\Y mx
     
     
   
   
       
my

 

Варіант 6

X\Y mx
       
   
   
     
     
my

 

Варіант 7

X\Y mx
     
     
   
     
     
my

 

Варіант 8

X\Y mx
     
     
     
     
       
my

 

Варіант 9

X\Y mx
       
   
   
     
     
my

 

Варіант 10

X\Y mx
     
     
   
     
     
my

 

Варіант 11

X\Y mx
     
     
   
   
     
my

 

Варіант 12

X\Y mx
       
     
     
     
     
my

 

Варіант 13

X\Y mx
       
   
   
     
     
my

 

Варіант 14

X\Y mx
     
     
   
     
       
my

 

 


Тема: ПАРНА ЛІНІЙНА РЕГРЕСІЯ

 




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до виконання роботи | Лабораторна робота № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.