МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття 7Зонування території за можливою дією вражаючих факторів НС
Мета заняття: Обговорити зі студентами цілі, зміст, наповнення нормативних документів з питань надзвичайних ситуацій та практичне їх виконання у житті. Структура заняття: 1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з теми практичного заняття. 2.Заслуховування, обговорення індивідуальних доповідей студентів. 3.Виконання зонування території області за небезпекою підтоплення Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №8. ПЛАН 1.Показники рівнів небезпеки регіону. 2.Загальні засади моніторингу НС та порядок його здійснення. 3.Застосування захисних бар’єрів та видів цивільного захисту: фізичного, постійно діючого функціонального, природного, комбінованого. 4.Зонування території області за небезпекою підтоплення.
ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ 1. Зазначте правові норми, що регламентують організаційну структуру органів управління безпекою та захистом у НС. 2. Перерахуйте органи управління, сили і ресурси з попередження та реагування на НС на державному рівні. 3. Поясніть, які превентивні та ситуаційні норми застосовуються в умовах НС. 4. Розкрийте загальну технологію та моделі прийняття управлінських рішень 5. Розкрийте сутність управлінського рішення, його правове, організаційне, інформаційне та документальне забезпечення. 6. Поясніть, що включає система інструктажів. 7. Зазначте, ким організуються спеціальні об’єктові навчання і тренування. 8. Проаналізуйте зміст програм підготовки населення до дій у НС 9. Зазначте регламент щодо функціонального навчання керівних працівників і фахівців.
ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗАНЯТТЯ 7
|
||||||||
|