МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Схема аналізу ділової розмови1. Чи не забули ви про мсту розмови? 2. Який конкретний результат зустрічі? 3. Чи міг він бути кращий для вас? Для справи? 4. Чи всі аргументи ви використали? Що ще можна було б сказати? 5. Чи все з'ясували у партнера, що хотіли? 6. Чи вдалими були відповіді на запитання? 7. Якою була атмосфера зустрічі? 8. Яку психологічну позицію займав ваш партнер? А наша позиція була правильною? 9. Чи задоволений зустріччю партнер? 10. Яке враження ви справили на нього? 11. Чи є необхідність і можливість повторити зустріч?
7.Вивчення індивідуально психологічних особливостей слухачів
Сучасний російський дослідник І. Стернін подає систему найбільш типових поз та жестів, що свідчать про увагу або неувагу вашого співрозмовника (аудитори-). Про увагу до мовця можна говорити, якщо: - положення тіла - корпус нахилений в бік мовця; - слухач посунувся на краєчок стільця, щоби бути ближче до нього; - нахил голови вбік - ознака зацікавленості. Про неувагу свідчить таке: - погляд слухача спрямовано вбік; - тіло напружене, посадка пряма, ноги зведені та рівно стоять, на підлозі (така поза часто імітує увагу); - голова не нахилена, слухач тримає її прямо, хребет випрямлений; - слухач робить такі рухи: голова випрямляється, плечі піднімаються, потім опускаються, погляд починає блукати по сторонах - це свідчить про втрату інтересу, відсутність уваги; - тіло приймає позу, спрямовану в бік виходу; - ноги витягнені вперед та перехрещені, тіло відкинуте назад, голова опущена вперед (часто означає незгоду); - голова підпирається всією долонею; - автоматичне постукування кінцівками (пальці рук, ноги) або якимось предметом (ковпачком ручки тощо) по підлозі або поверхні столу; це вираз нетерпіння, причому що швидший темп постукування, то більше нетерпіння; - малювання на папері сторонніх предметів; - застиглість очей, немиготливий погляд (імітація уваги); - легке прогладжування носа; - міцно зчеплені руки; - прогладжування шиї (у чоловіків); - поправлення зачіски, похитування ногою, пошуки чогось у сумочці (у жінок); - рука торкається вуха та опускається вниз; або губ та опускається вниз (приховане бажання заперечити, перебити); - застібання піджака (у чоловіків) .
|
||||||||
|