МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нейтралізація запереченьПроведення четвертої фази бесіди залежить від того, як прореагує на ваші аргументи партнер. Якщо він погодиться з доказами на вашу користь, залишається лише почекати, спостерігаючи за його жестами, мімікою, коли він прийме рішення. Якщо партнер не реагує на докази чи тільки робить вигляд, що згоден з ними, можна застосувати спеціальний прийом, яким можна викликати у співрозмовника відвертість. Це можна зробити, запитавши прямо: "Що ви думаєте з цього приводу?" чи "Який висновок ви зробили з усього, сказаного мною?" і т. п. Подібні запитання є орієнтаційними, оскільки вони дозволяють орієнтуватися у поглядах партнера. Допомагають спонукати відвертість і провокаційні запитання. Звичайно, такого виду запитання, що містять виклик, ставлять лише у крайньому випадку, надаючи перевагу відкритій, хоч і мало приємній розмові. Якщо співрозмовник різко заперечує, важливо зрозуміти, обґрунтовано це чи просто відмовляння. Якщо вам заявляють: "Все це прекрасно, але мені це не потрібно", зберігаючи спокій, скажіть: "І все ж уявімо, що ви погодились. Які незручності і які переваги вам це дасть?" Є такі прийоми нейтралізації заперечень: 1. Перетворити заперечення на запитання, наприклад: "Вас цікавить, чим моя пропозиція відрізняється від інших?" 2. Якщо співрозмовник відмовляє, по суті, вислухайте його дуже уважно, використовуючи той тип слухання, який відповідає станові партнера і цій ситуації Інколи відмова знімається, як тільки співрозмовник уважно, з розумінням вислухає. 3. Можна перетворити відмову у доказ, наприклад: "Алє ми вже співпрацюємо з рекламним агентством", - "А ми будемо ще одним - улюбленим..." 4. Гарний ефект має посилання на репутацію інших фірм. Не забувайте про такі правила: 1. Не вести розмови запальним тоном, знервовано; заперечуючи, відмовляючи, зберігайте доброзичливість. 2. Не перебивати партнера, дати йому можливість повністю висловитись. 3. Не підкреслювати свою незгоду, заперечувати по формулі: "Так, але...", "Розумію вас, але треба враховувати, що...", "З радістю погодився б з вами, однак...", "На вашому місці я, мабуть, думав би так, але..." тощо. 4. Підкреслювати свою згоду там, де це можливо.
|
||||||||
|