МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стимулювання збутуСтимулювання збуту — це короткотермінові заходи, спрямовані на швидке з’ясування реакції на ринку у відповідь на пропонування підприємствами своєї продукції. Об’єктами стимулювання є три цільові групи: покупці, посередники і продавці (торгівля). Для кожної групи застосовуються свої засоби стимулювання збуту (рис.8.7). Стимулювання збуту передбачає широкий перелік заходів просування — знижки, купони, кредити, премії, конкурси тощо. Кожний з цих заходів має свої особливості. Вони привертають увагу споживачів, забезпечують їх інформацією про товар. Всі вони — сильнодіючі приманки, які дають можливість споживачеві заощадити, що в його розумінні додає цінності. Вплив засобів СТИЗ зазвичай короткотривалий, вони не придатні для формування стійкої прихильності до товару.
Рис.8.7. Засоби стимулювання збуту (СТИЗ)
До засобів СТИЗ покупців (споживачів) відносять: · знижки — зменшення відпускної ціни у разі придбання споживачем великої партії товару; · зниження цін— продаж товарів і послуг за цінами, нижчими, ніж у конкурентів; · зразки товарів— надання товару або послуги споживачам на пробу або безплатно; · купони— сертифікати, які надають споживачам право на придбання товару або послуги із знижкою (купон на придбання взуття; купон на безоплатний пробний урок Європейської школи кореспондентського навчання ЄШКО); · премія— товар або послуга, що пропонуються за низькою ціною або безплатно за придбання іншого товару (послуги); · гарантія— зобов’язання продавця (товаровиробника) компенсувати втрати споживачів у разі, коли товар не відповідає встановленим стандартам або розрекламованим характеристикам; · упаковка— комплекти товарів, які пропонуються споживачам за пільговими цінами; · конкурси, лотереї, ігри— засоби стимулювання збуту, при яких переможцям пропонують товари підприємства як призи; · демонстрація— влаштування спеціальних показів для безпосереднього візуального ознайомлення споживачів і покупців з продукцією підприємства; · конференції— проведення спеціальних семінарів, тренінгів, сертифікаційних програм навчання для підвищення кваліфікації працівників власного торговельного персоналу; · заліки— авансове фінансування посередників для стимулювання збуту товарів безпосередньо в місцях їх продажу; · картки лояльності — спеціальні персональні облікові картки відвідування споживачем конкретного торговельного закладу (відділу, секції); відповідна кількість відвідувань, зафіксована в даній картці, дає споживачу право на цінову знижку чи безкоштовне придбання товару. Переваги та недоліки різних способів стимулювання збуту наведено в табл.8.2. Таблиця 8.2 Переваги та недоліки основних засобів стимулювання збуту покупців, посередників та продавців
До засобів стимулювання посередників належать пропозиції, які мають заохочувати їх у разі: · збільшення обсягів закупівель (надаються знижки, пов’язані з обсягом покупки); · купівлі нового товару (надаються цінові знижки за придбання нового товару); · поповнення асортименту товарів, які вони раніше не купували (надається залік на включення товарів до номенклатури); · взяття на себе обов’язків рекламування товару (надається залік на рекламу). Основними засобами стимулювання збуту продавців (торгівлі) є як ті, що вже названі, так і деякі інші, зокрема: конкурси, конференції, заліки. До методів СТИЗ належать також зустрічі фахівців у рамках симпозіумів, галузевих асоціацій, спеціалізованих виставках. Конкурси, премії, подарунки, сувеніри.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|