Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

1.Комплекс просування підприємства (компанії, фірми) складається з _____________________________________

_________________________________________________

2.____________ — це будь-яка оплачена спонсором форма неособистого представлення та просування товарів, послуг та ідей.

3.Першим етапом процесу продажу є ___________ — виділення потенційних клієнтів із загалу споживачів.

4.___________ — короткочасне спонукання, що заохочує купівлю чи продаж товару або послуги.

5.__________ складається з різних засобів комунікацій для безпосереднього спілкування з ретельно відібраними окремими споживачами з метою отримання від них швидкої відповіді.

6.Назвіть та охарактеризуйте типи персонального продажу.

7.Поясніть методику визначення кількості торгових агентів.

8.Що таке тест MADDEN і для чого він використовується?

9.Які є способи подолання заперечень споживачів?

10.Назвіть нові форми поштового зв’язку, які використовує прямий маркетинг.

11.Яка принципова різниця між телемаркетингом та телевізійним маркетингом?

12.Що передбачає інтерактивний маркетинг?

 

 




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямий маркетинг | ТЕМА 8. МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.