1.Комплекс просування підприємства (компанії, фірми) складається з _____________________________________
_________________________________________________
2.____________ — це будь-яка оплачена спонсором форма неособистого представлення та просування товарів, послуг та ідей.
3.Першим етапом процесу продажу є ___________ — виділення потенційних клієнтів із загалу споживачів.
4.___________ — короткочасне спонукання, що заохочує купівлю чи продаж товару або послуги.
5.__________ складається з різних засобів комунікацій для безпосереднього спілкування з ретельно відібраними окремими споживачами з метою отримання від них швидкої відповіді.
6.Назвіть та охарактеризуйте типи персонального продажу.
7.Поясніть методику визначення кількості торгових агентів.
8.Що таке тест MADDEN і для чого він використовується?
9.Які є способи подолання заперечень споживачів?
10.Назвіть нові форми поштового зв’язку, які використовує прямий маркетинг.
11.Яка принципова різниця між телемаркетингом та телевізійним маркетингом?