МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що означає ISO (ІСО) ?а) система управління конкурентоспроможністю; б) міжнародна організація зі стандартизації; в) приватна фірма, що спеціалізується на питаннях стандартизації; г) стандарти якості, які регулюють виробництво вітчизняних виробників.
38. Ціна споживання – це: а) ціна на ринку, за яку споживач готовий придбати товар; б) ціна на ринку в сумі з експлуатаційними витратами в період використання товару; в) ціна ринку в сумі з вартістю доставки товару до споживача; г) сума витрат на транспортування, монтаж, обслуговування товару в процесі споживання.
39. Конкурентоспроможність товару – це: а) найвищий у світі рівень якості товару; б) здатність товару конкурувати на світовому ринку; в) здатність товару конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу; г) найнижча собівартість товару.
40. Які із вказаних факторів важливі для успіху товару на ринку: а) переваги, які пропонує продукт; б) маркетингові переваги; в) правильна сегментація та позиціонування; г) всі вищепереаховані фактори.
Тема 5: Формування асортименту та управління ним 1. Асортимент – це: а) систематизований перелік найменувань виробів із кодами пропозиції, встановлений для відповідної галузевої продукції у Державному класифікаторі продукції та послуг; б) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі; в) упорядкована за визначеними ознаками товарна маса; г) набір різноманітних товарів, згрупованих за будь-якою ознакою.
2. Номенклатура – це: а) систематизований перелік найменувань виробів із кодами пропозиції, встановлений для відповідної галузевої продукції у Державному класифікаторі продукції та послуг; б) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі; в) упорядкована за визначеними ознаками товарна маса; г) набір різноманітних товарів, згрупованих за будь-якою ознакою.
3. Виробничий асортимент – це: а) систематизований перелік найменувань виробів із кодами пропозиції, встановлений для відповідної галузевої продукції у Державному класифікаторі продукції та послуг; б) це номенклатура товарів, що виробляються промисловими та сільськогосподарськими підприємствами, а також іншими виробниками; в) це товари одного призначення, але різних функціональних властивостей, якості, ціни; г) упорядкована за визначеними ознаками товарна маса.
4. Торговий асортимент – це: а) систематизований перелік найменувань виробів із кодами пропозиції, встановлений для відповідної галузевої продукції у Державному класифікаторі продукції та послуг; б) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі; в) упорядкована за визначеними ознаками товарна маса; г) набір різноманітних товарів, згрупованих за будь-якою ознакою.
5. Під видом товару розуміють: а) товари одного призначення, але різних функціональних властивостей, якості, ціни; б) різновид товару; в) товар визначеного призначення; г) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі.
6. Асортиментна група – це: а) товари одного призначення, але різних функціональних властивостей, якості, ціни; б) різновид товару; в) товар визначеного призначення; г) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі.
7. Асортиментна позиція – це: а) товари одного призначення, але різних функціональних властивостей, якості, ціни; б) номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі; в) товар визначеного призначення; г) різновид товару.
8. До характеристик товарного асортименту не належить: а) широта; б) глибина; в) змінність; г) насиченість.
9. Широта асортименту – це: а) кількість асортиментних груп товарів; б) кількість видів товару; в) загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій; г) співставлюваність асортименту в кінцевому споживанні.
10. Під глибиною асортименту розуміють: а) кількість асортиментних груп товарів; б) кількість видів товару; в) загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій; г) співставлюваність асортименту в кінцевому споживанні.
11. Насиченість асортименту – це: а) кількість видів товару; б) кількість асортиментних груп товарів; в) співставлюваність асортименту в кінцевому споживанні; г) загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій.
12. Основними завданнями оптимізації асортименту є: а) оптимізація номеклатури асортименту з урахуванням споживчих характеристик та особливостей технології виробництва; б) оновлення продукції в цілому та по окремих видах з урахуванням життєвого циклу товару; в) оптимальне співвідношення нових та “старих” товарів; г) всі відповіді вірні.
13. Нарощування асортименту як спосіб його розширення визначається як: а) розширення асортименту за рахунок нових виробів; б) збільшення числа асортиментних груп; в) оновлення продукції в цілому; г) вилучення з асортименту “старих” товарів.
14. Насичення асортименту означає: а) включення нових асортиментних груп; б) збільшення гармонійності товарів; в) розширення асортименту за рахунок нових виробів; г) всі відповіді вірні.
15. Процес оптимізації асортименту здійснюється в наступній послідовності: а) вивчення об’єкта оптимізації; розробка і обгрунтування моделі формування асортименту; аналіз внутрішніх та зовнішніх обмежень з виробництва продукції; б) вивчення структури асортименту; аналіз виробничих обмежень та можливостей збуту продукції; розробка і обгрунтування моделі формування асортименту; в) вивчення об’єкта оптимізації; аналіз внутрішніх та зовнішніх обмежень з виробництва продукції; розробка і обгрунтування моделі формування асортименту; г) відповіді б, в.
16. Стратегія горизонтальної диверсифікації передбачає: а) організацію бізнесу в нових галузях; б) розширення контингенту покупців товару; в) розширення асортименту шляхом використання тих самих технологій у різних галузях; г) доповнення асортиментної пропозиції новими послугами.
17. Стратегія вертикальної диверсифікації базується на: а) організації бізнесу в нових галузях; б) розширенні контингенту покупців товару; в) розширенні асортименту шляхом використання тих саме технологій у різних галузях; г) доповненні асортиментної пропозиції новими послугами.
18. Стратегія латеральної диверсифікації полягає в: а) організації бізнесу в нових галузях; б) розширенні асортименту шляхом використання тих саме технологій у різних галузях; в) розширенні контингенту покупців товару; г) доповненні асортиментної пропозиції новими послугами.
19. Стратегія інтенсивного маркетингу передбачає: а) високі ціни та низький рівень збутових витрат; б) високі ціни та значні витрати на стимулювання збуту; в) низькі ціни та високі витрати на стимулювання збуту; г) раціональне співвідношення низьких витрат на стимулювання збуту з доступними цінами.
20. Стратегія вибіркового проникнення передбачає: а) високі ціни та низький рівень збутових витрат; б) низькі ціни та високі витрати на стимулювання збуту; в) високі ціни та значні витрати на стимулювання збуту; г) раціональне співвідношення низьких витрат на стимулювання збуту з доступними цінами.
21. Стратегія широкого проникнення грунтується на: а) високих цінах та низькому рівні збутових витрат; б) високих цінах та значних витратах на стимулювання збуту; в) низьких цінах та високих витратах на стимулювання збуту; г) раціональному співвідношенні низьких витрат на стимулювання збуту з доступними цінами.
22. Стратегія пасивного маркетингу передбачає: а) високі ціни та низький рівень збутових витрат; б) високі ціни та значні витрати на стимулювання збуту; в) низькі ціни та високі витрати на стимулювання збуту; г) раціональне співвідношення низьких витрат на стимулювання збуту з доступними цінами.
23. Модифікація ринку – це: а) одна із стратегій розширення асортименту товарів; б) політика зниження цін, використання нових форм реклами, активне стимулювання продажу; в) сукупність дій щодо розширення контингенту покупців товару; г) відповіді а, в.
24. Модифікація товару – це: а) політика зниження цін, використання нових форм реклами, активне стимулювання продажу; б) сукупність дій щодо розширення контингенту покупців товару; в) сукупність дій щодо зміни деяких властивостей товару; г) використання нових технологій для виробництва товарів.
25. Модифікація маркетингових засобів – це: а) сукупність дій щодо розширення контингенту покупців товару; б) політика зниження цін, використання нових форм реклами, активне стимулювання продажу; в) використання нових технологій для виробництва товарів; г) сукупність дій щодо зміни деяких властивостей товару.
26. Етапи формування асортименту здійснюються в наступній послідовності: а) визначення потреб споживачів; оцінка торговельного асортименту; вивчення можливостей виробництва нових та удосконалених товарів; тестування товарів; б) оцінка товарів конкурентів; оцінка торговельного асортименту; рішення щодо товарів, які потрібно включити або виключити з асортименту; виробництво товарів; тестування товарів; в) визначення потреб споживачів; оцінка товарів конкурентів; оцінка торговельного асортименту; рішення щодо товарів, які потрібно включити або виключити з асортименту; розгляд питання про введення на ринок оновлених та удосконалених товарів; розробка специфікацій нових чи удосконалених товарів; вивчення можливостей виробництва нових та удосконалених товарів; тестування товарів; рекомендації щодо підвищення якості, зміни фасону, упаковки, сервісу; управління асортиментом; г) визначення потреб споживачів; оцінка товарів конкурентів; оцінка торговельного асортименту; вивчення можливостей виробництва нових та удосконалених товарів; тестування товарів; рекомендації щодо підвищення якості, зміни фасону, упаковки, сервісу; управління асортиментом.
27. Асортиментна концепція – це: а) розробка асортиментної концепції, що включає планування асортиментної структури та товарної пропозиції і забезпечення найбільш ефективного використання підприємством наявних ресурсів; б) формування асортименту з урахуванням матеріально-технічних можливостей виробника і потреб покупців; в) кількість товарних ліній, розмаїтість видів і різновидів товарів, рівень і частота відновлення асортименту, рівент і співвідношення цін на товари; г) відповіді б, в.
28. Крива життєвого циклу товару, яка характеризує швидкий зліт і падіння популярності це… а) крива захоплення; б) довгострокове захоплення; в) сезонна крива; г) крива провалу.
29. Кількість асортиментних позицій це… а) широта асортименту; б) глибина асортименту; в) гармонійність асортименту; г) насиченість асортименту.
|
||||||||
|