Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Корпорація “Ксерокс” випустила копіювальні апарати менших розмірів. Які маркетингові дії щодо нарощування асортименту прийнято?

а) нарощування униз;

б) нарощування уверх;

в) двостороннє нарощування;

г) тристороннє нарощування.

 

44. Назвіть правильну послідовність життєвого циклу товару:

а) впровадження, зрілість, зростання, насичення, спад;

б) впровадження, спад, зрілість, зростання, насичення;

в) впровадження, зростання, зрілість, спад;

г) впровадження, зростання, насичення, зрілість, спад.

Воєнний завод крім основної продукції виробляє коляски для дітей. Яка стратегія маркетингу використовується?

а) горизонтальна диверсифікація;

б) вертикальна диверсифікація;

в) латеральна диверсифікація;

г) інтенсивний маркетинг.

 

Яка маркетингова стратегія на стадії впровадження і зростання продажу товарів передбачає поєднання низьких цін та великих витрат на стимулювання збуту з ціллю проникнення на ринок і завоювання його найбільшої частки?

а) стратегія інтенсивного маркетингу;

б) стратегія вибіркового проникнення;

в) стратегія широкого проникнення;

г) стратегія пасивного маркетингу.

 




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Первага товарів за рахунок додаткових споживчих властивостей, які мали прихований характер. Який це рівень якості? | Виробництво товарів доповнюється виробництвом упаковочної тари та створенням власного магазину. Яка це маркетингова стратегія розширення асортименту?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.