![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виробництво товарів доповнюється виробництвом упаковочної тари та створенням власного магазину. Яка це маркетингова стратегія розширення асортименту?а) стратегія горизонтальної диверсифікації; б) стратегія вертикальної диверсифікації; в) стратегія латеральної диверсифікації; г) стратегія модифікації ринку.
48. До потреб покупців при плануванні асортименту відносяться: а) маркетингові дослідження; б) споживча цінність товару; в) науково-технічні розробки виробника; г) стимулювання збуту.
49. Загальними чинниками, які впливають на формування торговельного асортименту є: а) тип і розмір магазину; б) споживчий попит і виробництво товарів; в) умови постачання товарів; г) чисельність і структура населення.
50. До специфічних чинників, які впливають на формування асортименту товарів у роздрібних торговельних підприємствах є: а) споживчий попит; б) виробництво товарів; в) наявність конкурентів; г) чисельність і структура населення.
51. До основних характеристик попиту на продовольчі товари належать: а) стійкість, взаємозамінність, комплексність; б) консерватизм, складна внутрішня класифікація за різними ознаками; в) сезонність, взаємозамінність, диференційованість; г) спеціалізація, взаємозалежність, консерватизм.
52. До специфічних характеристик попиту на непродовольчі товари відносять: а) стійкість, взаємозамінність, комплексність; б) консерватизм, складна внутрішня класифікація за різними ознаками; в) сезонність, взаємозамінність, диференційованість; г) складна внутрішня класифікація за різними ознаками, спеціалізація, особливі вимоги до глибини асортименту та цінового рівня.
53. Рівень цін на товари, пропоновані в магазині, встановлюється, виходячи з: а) затрат на доставку; б) рівня попиту; в) типу магазину та його розташування; г) угоди, укладеної з постачальником.
54. Мерчандайзинг – це: а) надання торговельному підприємству у платне користування торгової марки виробником за обумовлену плату; б) сукупність рекламних матеріалів, що розміщуються в точках продажу; в) розташування та оформлення товарів у місці продажу, які б підштовхували споживача до імпульсивного придбання товару; г) жодна з відповідей невірна.
55. Цикл планування асортименту це… а) час з моменту появи думки про товар до моменту його виходу на масовий ринок після здійснення пробного продажу; б) процес добору груп, видів і різновидів товарів; в) упорядкована за визначеними ознаками товарна маса; г) розробка асортиментної концепції, що включає планування асортиментної структури та товарної пропозиції і забезпечення найбільш ефективного використання підприємством наявних ресурсів.
|
||||||||
|