Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До якої класифікаційної групи товарів широкого вжитку слід віднести кольоровий телевізор “Соні”?

а) товари повсякденного попиту;

б) товари попереднього вибору;

в) товари особливого попиту;

г) товари пасивного попиту.

 

57. Мале підприємство “Пінгвін” реалізує морозиво різних видів: шоколадне, кавове, полуничне, горіхове, пломбір – у вафельних та пластикових стаканчиках, а також рулет з існуючих видів морозива. Насиченість асортименту морозива рівна:

а) 5;

б) 6;

в) 10;

г) 11.

 

58. Керівництво парфумерної фабрики “Гармонія” визначило основне завдання асортиментної політики підприємства:

а) скорочення термінів розробки і впровадження нової продукції та розширення асортименту;

б) обгрунтування вибору цільового ринку та найбільш оптимального асортименту;

в) формування оптимального торгового асортименту для успішної роботи на ринку та забезпечення ефективності підприємства в цілому;

г) збільшення обсягів збуту товарів, ефективності підприємства на ринку за рахунок розширення асортименту.

 




Переглядів: 1072

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виробництво товарів доповнюється виробництвом упаковочної тари та створенням власного магазину. Яка це маркетингова стратегія розширення асортименту? | На якому етапі життєвого циклу товару основними клієнтами підприємства є аутсайдери?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.