![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На якому етапі життєвого циклу товару основними клієнтами підприємства є аутсайдери?а) впровадження; б) зростання; в) зрілості; г) спаду.
60. Дослідницька фірма “Інсайт” запропонувала підприємству “Електронмаш” розширити товарну номенклатуру. Це передбачає: а) збільшення загальної кількості окремих видів електротоварів; б) накопичення варіантів пропозицій окремих електротоварів у межах асортиментної групи; в) збільшення загальної кількості асортиментних груп електротоварів; г) розширення гармонійності марочних назв.
Тема 6: Маркетинг товарів ринкової новизни 1. Новий товар – це: а) кінцевий результат творчого пошуку, що суттєво поліпшує розв’язання будь-якої проблеми споживача або проблеми, яка раніше не розв’язувалася; б) товар, який виготовлений вперше; в) товар, який вперше надійшов в продаж і знаходиться у фазах виходу на ринок, коли він купується споживачами-новаторами; г) всі відповіді вірні.
2. Товар ринкової новизни – це: а) кінцевий результат творчого пошуку, що суттєво поліпшує розв’язання будь-якої проблеми споживача або проблеми, яка раніше не розв’язувалася; б) товар, який виготовлений вперше; в) товар, який вперше надійшов в продаж і знаходиться у фазах виходу на ринок, коли він купується споживачами-новаторами; г) товар, який задовольняє нову потребу у визначений час.
3. За рівнем ринкової новизни розрізняють: а) модифікований і модернізований товар; б) модифікований товар і абсолютно новий товар; в) модифікований товар; модернізований товар; піонерний товар; г) модифікований товар; модернізований товар; товар, адаптований до зміни потреб ринку; абсолютно новий (піонерний) товар.
4. Результат розрахунку ризику одержання негативного результату при введенні товару ринкової новизни залежить від: а) чисельності конкурентів; б) цін конкурентів; в) вірогідності проявлення фактору ризику; г) величини доходів населення.
Яка стратегічна зона товарів, що виходять на ринок вперше? а) “важкі діти”; б) “зірки”; в) “дійні корови”; г) “собаки”.
|
||||||||
|