Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Здібності інтуїції та здатності людини керувати мисленням. Який це метод генерування ідеї про товар ринкової новизни?

а) фактографічний;

б) асоціювання;

в) еврестичний;

г) інверсії.

 

7. Ступінь новизни нового виду товару дорівнює:

а) 20%;

б) 15%;

в) 70%;

г) від 20% до 70%.

 

8. Для пристосування товарів до зміни потреб ринку використовують:

а) принципову зміну технічного принципу дії;

б) зміну ринкового сегмента;

в) появу нової функції споживання товару, що не має аналогів;

г) маркетинг.

 

9. Якісно новий товар – це товар, ступінь новизни якого рівний:

а) 20%;

б) 15%;

в) 70% і більше;

г) всі варіанти правильні.

 

10. Новий вид – це товар, ступінь новизни якого рівний:

а) менше 20%;

б) 20 – 70 %;

в) більше 70%;

г) всі варіанти правильні.

 

11. Товар незначної новизни – це товар, ступінь новизни якого рівний:

а) більше 70%;

б) 20 – 70 %;

в) менше 20%;

г) всі варіанти правильні.

12. З огляду на характер споживання розрізняють три групи нових товарів:

а) повсякденного попиту; попереднього вибору; особливого попиту;

б) повсякденного попиту; попереднього вибору; імпульсивного попиту;

в) спадкові новинки; динамічно спадкові новинки; принципові новинки;

г) унікальні; модифіковані; модернізовані.

 

До яких споживчих властивостей якості товарів відноситься відмінність товару від моделей-аналогів?

а) функціональних;

б) надійності;

в) ергономічних;

г) естетичних.

 

14. До логістичних методів генерування ідеї товару ринкової новизни відносяться методи:

а) фактографічні;

б) експертні;

в) асоціювання;

г) інверсії.

 

15. Товар ринкової новизни це…

а) товар з принципово новими споживчими властивостями;

б) товар ступеня новизни 5%;

в) товар іншого кольору, що поліпшує споживчі властивості;

г) всі варіанти правильні.

 

До якого показника якості відноситься універсальність товару?

а) функціонального;

б) надійності;

в) ергономічного;

г) гігієнічного.

 

На якій стадії життєвого циклу відбувається перехід нового товару у традиційний?

а) впровадження;

б) росту;

в) насичення;

г) зрілості.

 

Системний аналіз головних ознак виробу. Який це метод генерування ідеї товару ринкової новизни?

а) асоціювання;

б) еврестичний;

в) інверсії;

г) комбінування.

 

Пошук рішення у напрямках, протилежних прийнятим в аналогічних об’єктах. Який це метод генерування ідеї товару ринкової новизни?

а) асоціювання;

б) еврестичний;

в) інверсії;

г) комбінування.

 

20. Група товарів, які не потребують від споживача нових поведінкових звичок це…

а) динамічно спадкові новинки;

б) спадкові новинки;

в) принципові новинки;

г) відповіді а, б.

 

21. Товари, які потребують від споживача несуттєвої зміни поведінки це…

а) динамічно спадкові новинки;

б) спадкові новинки;

в) принципові новинки;

г) відповіді а, б.

 

22. Товари, які вимагають від споживача суттєво нових схем поведінки:

а) динамічно спадкові новинки;

б) спадкові новинки;

в) принципові новинки;

г) піонерні товари.

 

До якої функції роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відноситься навчання персоналу щодо формування навичок пошуку та відбору комерційно перспективних ідей?

а) до функції забезпечення;

б) до функції реалізації;

в) до функції прогнозування;

г) до функції не відноситься.

 




Переглядів: 870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На якому етапі життєвого циклу товару основними клієнтами підприємства є аутсайдери? | Здібність людини до формування пошукових ідей під час спостереження за реально існуючим товаром. Який це метод генерування ідеї товару ринкової новизни?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.