МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Здібність людини до формування пошукових ідей під час спостереження за реально існуючим товаром. Який це метод генерування ідеї товару ринкової новизни?а) асоціювання; б) еврестичний; в) інверсії; г) комбінування.
Використання кількості інформації про факти та явища, що сталися раніше. Який це метод генерування ідеї товару ринкової новизни? а) фактографічний; б) експертний; в) асоціювання; г) “мозкового штурму”.
До якої функції роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відноситься стимулювання творчої активності співробітників щодо ідей про товар? а) до функції забезпечення; б) до функції реалізації; в) до функції прогнозування; г) до функції не відноситься.
До якої функції роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відноситься розробка та створення нового зразка? а) до функції забезпечення; б) до функції реалізації; в) до функції прогнозування; г) до функції не відноситься.
28. Творче співробітництво окремих фахівців для вирішення певної проблеми характерне для методу генерування ідеї нового товару, який називають… а) фактографічним методом; б) експертним методом; в) асоціюванням; г) “мозковим штурмом”.
29. До функції забезпечення роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відносяться: а) комерційні прогнози можливості товару; б) оцінка перспективних ідей товару ринкової новизни; в) створення нового зразка; г) всі варіанти правильні.
30. До функції забезпечення роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відноситься: а) формування і розвиток інноваційної орієнтації колективу підприємства; б) систематичне інформаційне забезпечення процесу нововведень; в) консультації спеціалістів щодо ринкових аспектів інноваційної діяльності; г) всі варіанти правильні.
31. До функції реалізації роботи служби маркетингу у концепції товару ринкової новизни відноситься: а) формування і розвиток інноваційної орієнтації колективу підприємства; б) систематичне інформаційне забезпечення процесу нововведень; в)консультації спеціалістів щодо ринкових аспектів інноваційної діяльності; г) комерційна оцінка перспективних ідей товару ринкової новизни.
32. Впровадження нового товару на ринок необхідно здійснювати: а) як тільки намітився спад об’єму продаж найбільш ходового товару; б) в залежності від того, чи сформувалася потреба на нього на ринку; в) на основі результатів ринкових досліджень; г) правильні всі вищеперераховані відповіді.
|
||||||||
|