МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які позначення торговельного знака не можуть одержати державну правову охорону?а) всі варіанти правильні; б) офіційні назви держав; в) знаки відзнак; г) цитати з відомих творів без згоди автора.
7. Сукупність прийомів, що забезпечують визначену єдність усієї продукції виробника-продавця є… а) фірмовим ім’ям; б) фірмовим знаком; в) торговельним образом; г) фірмовим стилем.
8. Персоніфікована товарна марка це… а) фірмове ім’я; б) фірмовий знак; в) торговельний образ; г) фірмовий стиль.
9. До фірмового стилю товару відносяться… а) логотип; б) фірмовий блок; в) фірмовий колір; г) всі варіанти правильні.
10. Фірмовий знак – це… а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені; б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення; в) персоніфікована товарна марка; г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично.
11. Торговий образ – це… а) персоніфікована товарна марка; б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення; в) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені; г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично. 12. Торговий знак – це… а) персоніфікована товарна марка; б) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично; в) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені; г) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення.
13. Однією з функцій маркування продукції з погляду виробника є: а) сприяння розпізнаванню престижних продуктів з дуже високою ціною; б) забезпечення покупця потрібною інформацією; в) захист від підробок та можливості сплутати з іншими подібними товарами; г) легке впізнавання споживачем, який вже знайомий з властивостями товару, що сприяє здійсненню купівлі з мінімальними зусиллями. 14. До функцій маркування продукції з погляду споживача належать: а) сприяння розпізнаванню престижних продуктів з дуже високою ціною; б) забезпечення покупця потрібною інформацією; в) захист від підробок та можливості сплутати з іншими подібними товарами; г) легке впізнавання споживачем, який вже знайомий з властивостями товару, що сприяє здійсненню купівлі з мінімальними зусиллями.
15. Розрізняють наступні види товарних марок: а) марки виробників, марки дилерів, загальні марки; б) загальнонаціональні марки, приватні марки, загальні марки; в) дорогі марки, недорогі марки, нішові марки, тупікові марки; г) відповіді а, б.
16. Марки виробників – це… а) марки, у яких фігурує назва виробника, орієнтовані на широке коло споживачів; б) відображають назву оптової або роздрібної збутової фірми; в) загальнонаціональні марки; г) відповіді а, г.
17. Марки дилерів – це… а) марки, у яких фігурує назва виробника, орієнтовані на широке коло споживачів; б) відображають назву оптової або роздрібної збутової фірми; в) містять назву продукції без назв виробників або дилерів; г) використання концепції франчайзингу.
18. Загальнонаціональні марки – це: а) марки виробників; б) марки визнані нацією; в) марки імпортованих товарів; г) немає правильної відповіді.
19. Загальні марки – це: а) марки, визнані виробниками на ринку; б) спільні марки для виробника й посередників; в) містять назву продукції без назв виробників або дилерів; г) марки, використовувані оптовою і роздрібною торгівлею.
20. Однією з характеристик дорогої марки є: а) підтримання високої ціни; б) обгрунтована ціна; в) раціоналізація і патент; г) пошук своєї ніші.
21. До характеристик дорогої марки не належить: а) підтримання високої ціни; б) інновації; в) постійне удосконалення; г) обгрунтована ціна.
22. До характеристик нішової марки відносять: а) підтримання високої ціни; б) інновації; в) постійне удосконалення; г) обгрунтована ціна.
23. Визначте характеристику, яка не має відношення до нішової марки: а) підтримання високої ціни; б) пошук своєї ніші; в) раціоналізація і стандартизація; г) інновація.
24. Основними характеристиками недорогої марки є: а) обгрунтована ціна, інновація, раціоналізація; б) постійне удосконалення, зниження затрат і ціни; в) зниження затрат і ціни, раціоналізація і стандартизація; г) вихід до нішової марки, зниження ціни.
25. Тупікова марка характеризується наступними критеріями: а) обгрунтована ціна, інновація, раціоналізація; б) постійне удосконалення, зниження затрат і ціни; в) зниження затрат і ціни, раціоналізація і стандартизація; г) вихід до нішової марки або до недорогої марки, зниження ціни.
26. Розрізняють ____ рівні управління товаром: а) два; б) три; в) чотири; г) немає правильної відповіді.
На якому рівні управління товаром менеджери марок відповідають за прибутковість конкретної марки, її позиціонування, виявлення цільових сегментів, визначення цінової політики, рекламу і розподіл? а) першому; б) другому; в) третьому; г) четвертому.
Менеджмери товарних категорій відповідають за прибутковість усіх марок, що входять в товарну категорію, і це дозволяє координувати їх розвиток і виключає “канібалізм”. Описані заходи характерні для ________ рівня управління маркою. а) першого; б) другого; в) третього; г) четвертого.
|
||||||||
|