![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рішення щодо товарного асортименту розробляються на ______рівні управління товаром.а) першому; б) другому; в) третьому; г) четвертому.
30. На першому рівні управління товаром здійснюється управління: а) товарною категорією; б) товарним асортиментом; в) маркою; г) виробництвом.
31. До вимог щодо товарного знаку не відносяться: а) простота; б) оригінальність; в) конкурентоспроможність; г) естетичність.
32. Упаковка – це: а) сукупність засобів, які захищають товар від пошкоджень в процесі транспортування; б) засіб для рекламування продукції; в) засіб або комплекс засобів для забезпечення захисту продукції і навколишнього середовища від ушкоджень та втрат, а також для полегшення процесу обігу; г) засіб, який полегшує вибір покупцю того чи іншого товару.
33. До видів упаковки не відноситься: а) первинна упаковка; б) вторинна упаковка; в) транспортна упаковка; г) тара.
34. Первинна упаковка… а) необхідна для зберігання, пакування, транспортування; б) містить фірмову назву продукції, символ компанії, хімічний склад продукту, рекламні матеріали, коди та інструкції з використання; в) містить докладні інструкції і вказівки про застережні заходи для складної або небезпечної продукції; г) вміщує товар в процесі його виготовлення.
35. Вторинну упаковку використовують: а) для зберігання, пакування, транспортування; б) для розміщення докладних інструкцій і вказівок про застережні заходи для складної або небезпечної продукції; в) додатково до первинної і викидають перед споживанням товару; г) для роміщення фірмової назви продукції, символу компанії, хімічного складу продукту, рекламних матеріалів, кодів та інструкцій з використання.
36. Інформація про товари (роботи, послуги) не повинна містити: а) перелік основних споживчих властивостей товарів; б) ціну та умови придбання товарів; в) гарантійні зобов’язання виробника; г) перелік товарів-взаємозамінувачів.
37. Етикетка… а) містить фірмову назву продукції, символ компанії, рекламні матеріали та докладні інструкції і вказівки про застережні заходи для складної або небезпечної продукції; б) містить фірмову назву продукції, символ компанії, хімічний склад продукту, рекламні матеріали, коди та інструкції з використання; розміщується на тарних елементах; в) містить докладні інструкції і вказівки про застережні заходи для складної або небезпечної продукції; г) забезпечує позитивне сприймання внаслідок яскравого оформлення пропозиції, яке запам’ятовується.
38. Негативним наслідком використання упаковок є: а) можливість формування іміджу виробника через упаковку і марку товару; б) можливість підробки упаковки та введення споживачів в оману; в) необхідність диференціації однорідних товарів; г) пред’явлення із боку покупців вимог до упакування товарів.
39. Носіями виробничого маркування можуть бути: а) тара; б) упаковка; в) бирки та ярлики; г) всі відповіді вірні.
40. Кольєретки … а) наносяться друкарським чи іншим способом на товар або на упаковку, вирізняються значною інформаційною місткістю, можуть містити пояснювальні тексти; б) різновид етикеток, які мають особливу форму, наклеюються на шийку пляшок, основне їх призначення – естетичне оформлення; в) різновид етикеток, які містять стислі відомості про найменування товару й виробника (найменування організації, номер зміни); г) це носії маркування, що приклеюються, прикладаються чи навішуються на товар. Для них характерні менша інформаційна місткість, обмежений перелік відомостей, відсутність малюнків.
41. Вкладиші… а) наносяться друкарським чи іншим способом на товар або на упаковку, вирізняються значною інформаційною місткістю, можуть містити пояснювальні тексти; б) різновид етикеток, які мають особливу форму, наклеюються на шийку пляшок, основне їх призначення – естетичне оформлення; в) різновид етикеток, які містять стислі відомості про найменування товару й виробника (найменування організації, номер зміни); г) це носії маркування, що приклеюються, прикладаються чи навішуються на товар. Для них характерні менша інформаційна місткість, обмежений перелік відомостей, відсутність малюнків.
42. Бирки та ярлики… а) наносяться друкарським чи іншим способом на товар або на упаковку, вирізняються значною інформаційною місткістю, можуть містити пояснювальні тексти; б) різновид етикеток, які мають особливу форму, наклеюються на шийку пляшок, основне їх призначення – естетичне оформлення; в) різновид етикеток, які містять стислі відомості про найменування товару й виробника (найменування організації, номер зміни); г) це носії маркування, що приклеюються, прикладаються чи навішуються на товар. Для них характерні менша інформаційна місткість, обмежений перелік відомостей, відсутність малюнків.
43. Контрольні стрічки … а) наносяться друкарським чи іншим способом на товар або на упаковку, вирізняються значною інформаційною місткістю, можуть містити пояснювальні тексти; б) це носії стислої дублюючої інформації, що розміщується на невеликій стрічці й призначена для контролю або відновлення відомостей про товар у разі втрати етикетки, бирки чи ярлика; в) це носії маркування, що приклеюються, прикладаються чи навішуються на товар. Для них характерні менша інформаційна місткість, обмежений перелік відомостей, відсутність малюнків; г) це носії інформації, яку наносять у вигляді ідентифікуючих умовних позначень на товари, упаковку, етикетки за допомогою спеціальних пристосувань встановленої форми.
44. Клейма і штампи… а) це носії стислої дублюючої інформації, що розміщується на невеликій стрічці й призначена для контролю або відновлення відомостей про товар у разі втрати етикетки, бирки чи ярлика; б) це носії інформації, яку наносять у вигляді ідентифікуючих умовних позначень на товари, упаковку, етикетки за допомогою спеціальних пристосувань встановленої форми; в) це носії маркування, що приклеюються, прикладаються чи навішуються на товар. Для них характерні менша інформаційна місткість, обмежений перелік відомостей, відсутність малюнків; г) наносяться друкарським чи іншим способом на товар або на упаковку, вирізняються значною інформаційною місткістю, можуть містити пояснювальні тексти.
45. Штрихове кодування інформації – це… а) текст, умовні позначення чи малюнок, нанесені виробником на товарні та (чи) касові чеки, упаковку і (чи) товар; б) система даних про товар, записаних у вигляді штрихів та проміжків між ними; в) текст, умовні позначення чи малюнок, нанесені виготовлювачем (виконавцем) на товар і (або) упаковку й інші носії інформації; г) всі відповіді вірні.
|
||||||||
|