МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ліквідація негативних наслідків життєдіяльності.У названих вище принципах зазначені чинники, при виникненні яких життєдіяльність як окремих груп людей, так і населення загалом супроводжується небезпечними ситуаціями техногенного, природного, соціально-екологічного характеру. Ось чому кожна держава повинна мати професійно придатні структури для ліквідації наслідків небезпечних ситуацій. Способи забезпечення життєдіяльності Кожен принцип має певну кількість способів його реалізації. Найбільш типовими з них є: 1. Усі види трудової діяльності, практики. 2. Способи розробки і створення засобів праці. 3. Забезпечення життєдіяльності людини параметрами штучного середовища. 4. Здоровий спосіб життя, профілактика здоров'я, відпочинок. 5. Оптимальне обмеження параметрів споживання ресурсів, забезпечення і поповнення їх. 6. Функціонування захисних систем у звичайних умовах і в умовах виникнення різних небезпек. Основні функції БЖД повинні забезпечити безпеку життєдіяльності людини, охорону навколишнього середовища через: —опис життєвого простору, його зонування за значеннями негативних чинників на основі експертизи джерел негативних впливів, їх взаємного розташування та режиму дії, а також із урахуванням кліматичних, географічних та інших особливостей реґіону або зони діяльності; —формування вимог безпеки до джерел негативних чинників — їх гранично допустимих викидів, енергетичних впливів, допустимого ризику та ін.; —організацію моніторингу стану навколишнього середовища та контролю джерел негативних впливів; —розробку та використання систем захисту; —реалізацію заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; —навчання населення основам БЖД, підготовку спеціалістів усіх рівнів і видів діяльності. Отже, можна зробити висновок, що прийнятні умови життєдіяльності людини великою мірою ґрунтуються на забезпеченні належних умов безпеки перебування людини у навколишньому середовищі. А поява наукової галузі знань про безпеку життєдіяльності людини — закономірний процес розвитку суспільства, який зумовлюється, з одного боку, бурхливим розвитком науково-технічного прогресу, процесами глобалізації творенням комфортних умов життя для людини, І Іншого — зростанням різного роду небезпек.
|
||||||||
|