МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ліквідація негативних наслідків життєдіяльності.У названих вище принципах зазначені чинники, при виникненні яких життєдіяльність як окремих груп людей, так і населення загалом супроводжується небезпечними ситуаціями техногенного, природного, соціально-екологічного характеру. Ось чому кожна держава повинна мати професійно придатні структури для ліквідації наслідків небезпечних ситуацій. Способи забезпечення життєдіяльності Кожен принцип має певну кількість способів його реалізації. Найбільш типовими з них є: 1. Усі види трудової діяльності, практики. 2. Способи розробки і створення засобів праці. 3. Забезпечення життєдіяльності людини параметрами штучного середовища. 4. Здоровий спосіб життя, профілактика здоров'я, відпочинок. 5. Оптимальне обмеження параметрів споживання ресурсів, забезпечення і поповнення їх. 6. Функціонування захисних систем у звичайних умовах і в умовах виникнення різних небезпек. Основні функції БЖД повинні забезпечити безпеку життєдіяльності людини, охорону навколишнього середовища через: —опис життєвого простору, його зонування за значеннями негативних чинників на основі експертизи джерел негативних впливів, їх взаємного розташування та режиму дії, а також із урахуванням кліматичних, географічних та інших особливостей реґіону або зони діяльності; —формування вимог безпеки до джерел негативних чинників — їх гранично допустимих викидів, енергетичних впливів, допустимого ризику та ін.; —організацію моніторингу стану навколишнього середовища та контролю джерел негативних впливів; —розробку та використання систем захисту; —реалізацію заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; —навчання населення основам БЖД, підготовку спеціалістів усіх рівнів і видів діяльності. Отже, можна зробити висновок, що прийнятні умови життєдіяльності людини великою мірою ґрунтуються на забезпеченні належних умов безпеки перебування людини у навколишньому середовищі. А поява наукової галузі знань про безпеку життєдіяльності людини — закономірний процес розвитку суспільства, який зумовлюється, з одного боку, бурхливим розвитком науково-технічного прогресу, процесами глобалізації творенням комфортних умов життя для людини, І Іншого — зростанням різного роду небезпек.
|
||||||||
|