Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ліквідація негативних наслідків життєдіяльності.

У названих вище принципах зазначені чинники, при виникненні яких життєдіяльність як окремих груп людей, так і населення загалом супроводжується небезпечними ситуаціями техногенного, природного, соціально-екологічного характеру. Ось чому кожна держава повинна мати професійно придатні структури для ліквідації наслідків небезпечних ситуацій.

Способи забезпечення життєдіяльності

Кожен принцип має певну кількість способів його реалізації. Найбільш типовими з них є:

1. Усі види трудової діяльності, практики.

2. Способи розробки і створення засобів праці.

3. Забезпечення життєдіяльності людини парамет­рами штучного середовища.

4. Здоровий спосіб життя, профілактика здоров'я, відпочинок.

5. Оптимальне обмеження параметрів споживання ресурсів, забезпечення і поповнення їх.

6. Функціонування захисних систем у звичайних умовах і в умовах виникнення різних небезпек.

Основні функції БЖД повинні забезпечити безпеку життєдіяльності людини, охорону навколишнього се­редовища через:

—опис життєвого простору, його зонування за зна­ченнями негативних чинників на основі експерти­зи джерел негативних впливів, їх взаємного розта­шування та режиму дії, а також із урахуванням кліматичних, географічних та інших особливостей реґіону або зони діяльності;

—формування вимог безпеки до джерел негативних чинників — їх гранично допустимих викидів, енер­гетичних впливів, допустимого ризику та ін.;

—організацію моніторингу стану навколишнього се­редовища та контролю джерел негативних впли­вів;

—розробку та використання систем захисту;

—реалізацію заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

—навчання населення основам БЖД, підготовку спеціалістів усіх рівнів і видів діяльності.

Отже, можна зробити висновок, що прийнятні умови життєдіяльності людини великою мірою ґрунтуються на забезпеченні належних умов безпеки перебування лю­дини у навколишньому середовищі. А поява наукової галузі знань про безпеку життєдіяльності людини — закономірний процес розвитку суспільства, який зумовлюється, з одного боку, бурхливим розвитком науково-технічного прогресу, процесами глобалізації творенням комфортних умов життя для людини, І Іншого — зростанням різного роду небезпек.




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми життєдіяльності | Оцінка ризику ймовірних небезпек

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.