МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А АААААААБ В Г
У завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, доберіть 17. Установіть причинно-наслідкові зв’язки: Аіталійське «економічне диво» 1поява великих промислових імперій: ФІАТ, Піреллі, Едісон, розвиток відсталого півдня країни; Бнімецьке «економічне диво» 2жорстка експлуатація робочої сили, відмова від військових видатків до 1955р., створення гнучкої податкової політики; Вутвердження П’ятої республікиу Франції 3збільшення плати за комунальні послуги, зростання воєнних витрат, страйковий рух; Гполітика «тетчеризму» у Великій Британії 4патріотичне піднесення, відновлення й посилення репресій, боротьба з повстанським рухом;
5уповільнення економічного розвитку, політична стабільність, домінування в політичному житті
18. Установіть відповідність між масовими рухами та їх характеристикою: А_бітники 1рух був спрямований проти засилля великих корпорацій, домінування Заходу, за надання допомоги країнам «третього світу»; Брок-рух 2рух на захист довкілля та природи від негативного впливу людської діяльності; Врух «зелених»3світогляд, який засуджує війни, закликає до становлення миру; Грух антиглобалістів 4рух, що вийшов з надр масової культури,
припинивши зв’язки з нею, висловлював стихійний протест молоді проти соціальної невлаштованості, війн, мілітаризму та ін.; 5рух, що відкидав існуючі норми поведінки і моралі, утверджував контркультуру, закликав насолоджуватися життям
У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності. Розташуйте наведені назви міжнародних організацій у хронологічній послідовності їх заснування А Організація Варшавського договору Б НАТО В Організація Об’єднаних Націй Г Європейський Союз Розташуйте у хронологічній послідовності події, що відбулися після завершення Першої світової війни А прийняття «плану Дауеса» Б проведення Вашингтонської конференції В початок Паризької мирної конференції Г підписання Версальського мирного договору
Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|