Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А АААААААБ В Г

 

У завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, доберіть
одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрами.

17. Установіть причинно-наслідкові зв’язки:

Аіталійське «економічне диво» 1поява великих промислових імперій:

ФІАТ, Піреллі, Едісон, розвиток відсталого

півдня країни;

Бнімецьке «економічне

диво» 2жорстка експлуатація робочої сили,

відмова від військових видатків до 1955р.,

створення гнучкої податкової політики;

Вутвердження

П’ятої республікиу Франції 3збільшення плати за комунальні послуги,

зростання воєнних витрат, страйковий

рух;

Гполітика «тетчеризму»

у Великій Британії 4патріотичне піднесення, відновлення

й посилення репресій, боротьба з

повстанським рухом;

А  
Б  
В  
Г  

 

5уповільнення економічного розвитку,

політична стабільність, домінування

в політичному житті

 

18. Установіть відповідність між масовими рухами та їх характеристикою:

А_бітники 1рух був спрямований проти засилля великих корпорацій,

домінування Заходу, за надання допомоги країнам

«третього світу»;

Брок-рух 2рух на захист довкілля та природи від негативного

впливу людської діяльності;

Врух «зелених»3світогляд, який засуджує війни, закликає до становлення

миру;

Грух антиглобалістів

4рух, що вийшов з надр масової культури,

А  
Б  
В  
Г  

припинивши зв’язки з нею, висловлював стихійний

протест молоді проти соціальної невлаштованості,

війн, мілітаризму та ін.;

5рух, що відкидав існуючі норми поведінки і моралі,

утверджував контркультуру, закликав

насолоджуватися життям

 

 

У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності.

       

Розташуйте наведені назви міжнародних організацій у хронологічній послідовності їх заснування

А Організація Варшавського договору

Б НАТО

В Організація Об’єднаних Націй

Г Європейський Союз

Розташуйте у хронологічній послідовності події, що відбулися після завершення Першої світової війни

       

А прийняття «плану Дауеса»

Б проведення Вашингтонської конференції

В початок Паризької мирної конференції

Г підписання Версальського мирного договору

 

Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні

 




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наведеній характеристиці? | Укажіть наслідки Першої світової війни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.