Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Укажіть наслідки Першої світової війни

1 початок світової економічної кризи («Великої депресії»)

2 ізоляція Великої Британії та Франції від міжнародних справ

3 зростання впливу США у Тихоокеанському басейні

     

4 розпад Російської, Німецької, Австро-Угорської та Османської імперій

5 крах світової колоніальної системи

6 утвердження провідної ролі Великої Британії та Франції у світовій політиці

 

Укажіть твердження, пов’язані з діяльністю французького прези-

Дента Шарля де Голля

1 перший президент П’ятої республіки

2 у зовнішній політиці здійснював курс на зближення з США

3 під час Другої світової війни організував у Лондоні рух «Вільна

Франція» (пізніше «Бойова Франція»)

4 прихильник парламентської форми державного правління

5 був прем’єр-міністром колабораціоністського уряду (уряду Віші)

     

6 за конституцією Франції 1958 р. отримав повноваження голови дер-

жави, голови виконавчої влади й головнокомандувача збройних сил

 

 

Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді

за певною послідовністю:

1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді;

2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів;

3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів

Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку

З книги американського журналіста У. Ширера

«Піднесення та падіння Третього рейху»

«Якщо я не отримаю нафту Майкопа та Грозного, – говорив Гітлер командувачу 6-ї армії генералу Паулюсу перед початком літнього наступу, – тоді я буду змушений закінчити цю війну». Сталін міг сказати те саме. І йому була потрібна доставка нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії. Після захоплення Сталінграда німці

заблокували б останній маршрут доставки нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії і тим самим змогли б поставити росіян на коліна.




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А АААААААБ В Г | Роль економетричних досліджень в економіці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.