МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Укажіть наслідки Першої світової війни1 початок світової економічної кризи («Великої депресії») 2 ізоляція Великої Британії та Франції від міжнародних справ 3 зростання впливу США у Тихоокеанському басейні 4 розпад Російської, Німецької, Австро-Угорської та Османської імперій 5 крах світової колоніальної системи 6 утвердження провідної ролі Великої Британії та Франції у світовій політиці
Укажіть твердження, пов’язані з діяльністю французького прези- Дента Шарля де Голля 1 перший президент П’ятої республіки 2 у зовнішній політиці здійснював курс на зближення з США 3 під час Другої світової війни організував у Лондоні рух «Вільна Франція» (пізніше «Бойова Франція») 4 прихильник парламентської форми державного правління 5 був прем’єр-міністром колабораціоністського уряду (уряду Віші) 6 за конституцією Франції 1958 р. отримав повноваження голови дер- жави, голови виконавчої влади й головнокомандувача збройних сил
Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді за певною послідовністю: 1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді; 2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів; 3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку З книги американського журналіста У. Ширера «Піднесення та падіння Третього рейху» «Якщо я не отримаю нафту Майкопа та Грозного, – говорив Гітлер командувачу 6-ї армії генералу Паулюсу перед початком літнього наступу, – тоді я буду змушений закінчити цю війну». Сталін міг сказати те саме. І йому була потрібна доставка нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії. Після захоплення Сталінграда німці заблокували б останній маршрут доставки нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії і тим самим змогли б поставити росіян на коліна.
|
||||||||||||||
|