Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проектно – рекомендаційний розділ

Завданням цього розділу є розроблення конкретних пропозицій щодо вдосконалення діяльності підприємства та вирішення управлінської проблеми, яка визначена темою МКР, обґрунтування доцільності внесених пропозицій. розглядається вплив запропонованих заходів на результати діяльності підприємства ( зміна конкурентної позиції підприємства на ринку, підвищення ефективності його діяльності).

Розрахункова частина розділу має містити обчислення показників економічної ефективності пропозицій. Необхідно сформулювати та обґрунтувати альтернативні варіанти вирішення поставленої проблеми, порівняти ефективність альтернативних варіантів вирішення управлінської проблеми та обрати кращий із них.

Однією із ознак високої якості виконання МКР є застосування економіко-математичних при обґрунтуванні запропонованих заходів, наприклад, у вигляді сітьового графіку, прогнозу тощо. Для виконання розрахунків користуються методичними вказівками [ 5 ].

Розділ закінчується висновками, в яких зазначаються шляхи розв’язання управлінської проблеми, витрати на реалізацію заходів та ефективність їх впровадження. Обсяг третього розділу має становити не менше 30% від загального.

Висновки та пропозиції

Висновки є завершальною частиною МКР. Це стислий підсумок проведеного дослідження, де в узагальненому вигляді подаються одержані результати у відповідності до поставлених завдань. Текст висновків має підтвердити досягнення мети, поставленої при виконанні МКР, та можливість реалізації запропонованих заходів у діяльність підприємства, на матеріалах якого виконана магістерська робота. Обсяг висновків не повинен перевищувати 2-3 сторінок.

Додатки

У додатки виносяться вихідні матеріали написання роботи: статистична та фінансова звітність підприємства, схеми дані до розрахунків та розрахунку допоміжного характеру, які займають більше 1 сторінки тощо.

Список використаної літератури

Список літературних джерел складається із джерел інформації, матеріали або окремі результати яких використовувались в роботі. До списку вносяться лише ті джерела, на які є посилання у тексті роботи. Список має складатись з 70-100 назв.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітико – дослідницький розділ | Автореферат

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.