МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії вибору каналу збуту.До найбільш поширених критеріїв вибору каналів збуту, які використовуються при обгрунтуванні стратегії розподілення, належать: витрати (оплата поточної діяльності посередників); контроль фірми за діяльністю посередника і, відповідно, його контроль за станом ринку; охоплення ринку (можливість доведення продукції до певної кількості споживачів). У міжнародній практиці сукупність цих критеріїв дістала назву концепції «3С» збуту: cost — витрати, control — контроль, coverage — охоплення. Більш грунтовний підхід до вибору каналу збуту дістав назву «6С». У цьому випадку до елементів «3С» додаються: capital – необхідні інвестиції для створення (побудови) каналу; character – характер каналу, його відповідність вимогам товару, фірми-продавця та ринку; continuity – стабільність, орієнтація посередника на довгострокові відносини.
28. Оптові підприємства, їх класифікація Оптове (гуртове) торговельне підприємство - це підприємство оптового ринку,яке самостійно набуває права власності на товар і спеціалізується на оптовій торговельній діяльності,виконуючи повний комплекс закупівельно-збутових і складських тех.-их операцій.
Збутові філії - підприємства, організовані великими фірмами, основною функцією яких є швидка поставка продукції Торгові синдикати - підприємства, які організовують шляхом виведення відділу збуту зі структури фірми. Торгові доми - великі оптово-роздрібні фірми, які займаються не тільки торговельно-посередницькою діяльністю, а й інвестуванням капіталу у виробництво, здійснюючи складування, страхування продукції, організовуючи оптову та роздрібну торгівлю. Членами торгових домів є фірми виробники продукції. Комерційно-посередницькі фірми - оптові підприємства, що здійснюють оптову торгівлю за свій рахунок і з залученням кредитів, як з власних складів, так і зі складів виробників т? інших оптових посередників. Оптові бази - це підприємства, що організаційно об’єднують склади, спеціалізовані за технічними ознаками продукції Оптові магазини - оптові підприємства, максимально наближені до покупців продукції. Товарні біржі - організовані ринки біржових товарів зі встановленими правилами прийому, фіксованим членством. Ярмарки-виставки - періодично організовувані у встановленому місці короткочасні оптові ринки на основі огляду зразків товарів. Аукціони - особливі ринки, створені в певних місцях для продажу товарів, що мають індивідуальні властивості, шляхом публічних торгів. Брокерські контори (фірми, брокери) - посередницькі торговельні підприємства, що діють на користь своїх клієнтів за їх рахунок (одержуючи при цьому комісійну винагороду) й у своїх власних інтересах за свій рахунок. Дилерські контори (фірми, дилери) - посередницькі підприємства (юридичні або фізичні особи), що здійснюють за свій рахунок і від свого імені операції з перепродажу товарів. Дистриб’юторські фірми - незалежні посередницькі підприємства (юридичні або фізичні особи): • що здійснюють торгові операції оптом; •що займаються перепродажем товарів посередникам (дилерам, агентам та ін.); • що мають виняткове право на закупівлю, зберігання і продаж товарів і послуг на товарному ринку. Комівояжери - роз’їзні представники торгових фірм, що пропонують покупцям товари за зразками, які є у них, або за каталогами. Асоціативні добровільні об’єднання підприємців і комерсантів. До них, зокрема, належать торгові (торговельно-промислові) палати, які об’єднують підприємства промисловості, сільського господарства, торгівлі, банківської системи в масштабах адміністративно-територіальних одиниць (областей, міст, районів). 29. Види магазинів роздрібної мережі. Існують різні види підприємств роздрібної торгівлі. Спеціалізовані магазини - підприємства, які реалізовують обмежену групу товарів з широким асортиментом. При цьому розрізняють магазини з обмеженим асортиментом однотипної продукції та вузькоспеціалізовані магазини. Універмаги - великі підприємства, в яких пропонується широкий асортимент товарів. Універсами - великі підприємства самообслуговування, де пропонуються продовольчі та господарчі товари для задоволення першочергових потреб покупців. Супермаркети - підприємства самообслуговування, які можуть мати відділи з повним обслуговуванням і пропонують повний набір продовольчих товарів, а також товари, продаж яких не потребує особливої уваги продавця. Гіпермаркети - магазини, які пропонують широкий спектр продовольчих та непродовольчих товарів, містять у собі ресторани швидкого харчування, салони краси тощо. Склади-магазини - торгують із значними знижками продуктами у великих розфасовках, за розмірами вони більші, ніж супер мар кети. Магазини товарів повсякденного попиту(чергові магазини) - невеликі магазини, що розташовані поблизу скупченості потенційних споживачів, мають обмежений асортимент і працюють з ранку до вечора, іноді цілодобово, без вихідних.
|
||||||||
|