Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Магазини, які торгують товарами за зниженими цінами та магазини, що здійснюють оплату за дисконтним принципом.

 

30. Сутність збутової логістики

Збутова логістика - забезпечення фізичного просування продукції до споживача. Головне в збутової логістики - поліпшення процесу фізичного розподілу товарів від виробника до споживача відповідно до його інтересів і вимог.

Функції збутової логістики полягають у наступному:

- планування, організація і управління транспортуванням товарів;

- управління товарними запасами;

- отримання замовлень на поставку продукції та їх ефективна обробка;

- комплектація і упаковка товарів;

- організація відвантаження;

- управління доставкою і контроль над виконанням транспортних операцій в логістичних ланцюгах;

- планування , організація і управління логістичним сервісом.

Збутова діяльність на підприємстві вимагає істотних витрат на її виконання. Основна частина витрат пов’язана з виконанням ключових логістичних операцій: складуванням, переробкою, транспортуванням, підготовкою продукції до споживання і т. д.

Логістичні витрати пов'язані з транспортно-складськими витратами, витратами на упаковку і тару, витратами, пов'язаними з поставкою товарів, відправкою товарів споживачам

Принципова відмінність збутової логістики від традиційних методів збуту полягає в наступному:

♦ підпорядкування процесу управління матеріальними та інформаційними потоками цілям і завданням маркетингу;

♦ взаємозв'язок процесу розподілу з процесами виробництва і закупівель (в плані управління матеріальними потоками);

♦ взаємозв'язок всіх функцій всередині самого збуту.

 

31. Комунікативна політика підприємства. Види комунікацій.

Маркетингові комунікації — діяльність підприємства, спрямована на інформування, переконання і нагадування цільовій аудиторії про свої товари, стимулювання їх збуту, створення позитивного іміджу фірми у суспільстві та налагоджування тісних взаємовигідних партнерських стосунків між підприємством і громадськістю, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотний інформаційний потік з метою адаптації цілей фірми до ситуації, яка склалася

 

Виділяють шість основних інструментів маркетингових комунікацій:

Реклама — будь-яка платна неперсонІфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів.

Персональний продаж — будь-яка платна форма усного представлення товару в процесі бесіди з одним або кількома потенційними покупцями під час його продажу з метою формування мотивів купівлі певного товару та партнерами з метою можливого укладання угод про подальше співробітництво.

Стимулювання збуту — короткочасні платні примусові заходи заохочення цільової аудиторії до купівлі товару та плідного співробітництва.

Пропаганда — будь-яка безкоштовна, добровільна особиста форма інформаційного впливу на громадськість з метою її інформування про фірму, її діяльність та товари, що вона випускає.

Паблік рнлейшнз — будь-яка платна форма особистого чи неособистого інформаційного впливу на громадськість з метою формування позитивного її ставлення до фірми, її діяльності та товарів, шо вона випускає, з допомогою засобів масової інформації.

Директ-маркетинг — будь-яка платна форма особистого інформаційного впливу на споживача та партнерів через адресні звернення з метою формування мотивів купівлі певних товарів, довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків та залучення їх до діалогового режиму.

 

 

32. Чинники, що впливають на структуру комплексу комунікацій.

Формуючи систему маркетингової комунікації фірми, крім характеристик її складових треба враховувати певні чинники, що визначають її ефективність.

1) Тип товару або ринку.

Ефективність способів руху товарів на споживчих ринках і ринках товарів промислового призначення різна. Виробники товарів широкого вжитку більше коштів витрачають на рекламу, виробники інноваційних товарів — на організацію персонального продажу, особливо на ринках з незначною кількістю потужних споживачів.

2) Тип покупця

Залежно від того, хто є цільовою аудиторією, використовують різні структури комплексу просування. Так, персональний продаж важливіший для споживачів-організацій, реклама в засобах масової інформації доцільна для широкого копа споживачів, роздрібна та оптова торгівля потребує індивідуального підходу до встановлення контакту зі споживачем

3) Етапи життєвого циклу товару.

На етапі розроблення товарів комунікаційні зусилля спрямовані здебільшого на те, щоб ознайомити потенційних споживачів з корисними властивостями майбутнього товару.

На етапі виведення товару на ринок комунікаційні зусилля мають бути максимальними. Обізнаності з товаром і фірмою сприяють реклама і паблік рилейшнз.

На етапі зростання товару інтенсивно застосовують рекламу, паблік рилейшнз і пропаганду. Стимулювання збуту можна обмежити.

На етапі зрілості товару рекламну кампанію здійснюють менш Інтенсивно, оскільки споживачі вже ознайомилися з товарними марками, проте саме в цей час слід активізувати методи стимулювання збуту, пропаганду, адже професійний керівник має усвідомлювати, що за тимчасовою рівновагою завжди настає спад.

На етапі спаду товару різко активізують заходи стимулювання збуту.

 

33. Функції і види реклами

Вид реклами.

За цією ознакою реклама поділяється на бізнесову, соціальну, політичну та релігійну.

Бізнесова реклама має на меті довести комерційну Інформацію рекламодавця до споживача, сприяючи продажу товару, послуги, ідеї.

Соціальна рекламна інформація - це некомерційна інформація державних органів з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення. У такій рекламі не згадується ні конкретна продукція, ні її виробник

Політична реклама має дуже специфічні ознаки: її метою є створення популярності окремим політичним лідерам чи партіям. Залучають для цього так званих іміджмейкерів, тобто професіоналів, що знають, якими засобами можна створити привабливий образ котрогось політичного діяча чи партії.

Релігійна реклама має на меті поширення інформації про релігійне життя, окремі події та свята релігійних громад. Ця реклама також має специфічні ознаки, що визначаться самою суттю релігійних відносин.

Також розрізняють

- комерційна

- некомерційна

За способом надання інформ

- реклама в засобах масової інформації;

- пряма реклама;

- реклама на місці продажу;

- особистісна реклама;

- персональний продаж.

За методом розповсюдження

- Пресова реклама

- Поштова

- Аудіовізуальна, кінореклама

- Аудіореклама

- Зовнішня (що вміщується на конструкціях, щитах, екранах, розміщених на вулицях, на фасадах будинків та споруд)

За характером взаємодії

- Позиційна реклама

- Реклама масової дії

- Стимулююча

- Порівняльна

 

Основні функції реклами:

інформативна. Ця функція полягає у формуванні знань про товар, фірму, їх основних кількісних і якісних параметрах і особливостях;

психологічна. Ця функція передбачає спонукання і розвиток потреб у будь-яких діях (наприклад, у покупці) через вплив на почуття самооцінки, престижу, погляди і переваги споживачів, їх устремління;

стимулююча. Ця функція спонукає до дії з придбання або купівлю товару, встановленню контактів та ін;

селективна (виборча). Виконуючи цю функцію, реклама часто допомагає споживачеві вибрати той товар, який відповідає його потребам, смакам, звичкам, можливостям і т. д.

 




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії вибору каналу збуту. | Чинники, що впливають на структуру комплексу комунікацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.