Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стимулювання збуту: цілі, види, об’єкти.

Цілі стимулювання збуту

Стимулювання збуту - це короткочасні міри, що заохочують покупку товару. У той час як реклама призводить доводи на користь покупки товару, стимулювання збуту пояснює, чому це потрібно зробити негайно. Існують три рівні стимулювання: стимулювання споживача, торгівлі і власного торгового персоналу.

Стимулювання продажів має багатоцільову спрямованість. Вибір цілі залежить від об'єкта майбутнього впливу.

Існує три типи цільових аудиторій:

1) Споживач: він, безумовно, має найбільшу значимість, і вся політика маркетингу зводиться до впливу саме на споживача. Широкий спектр прийомів стимулювання продажів був створений з єдиною метою - найефективнішим чином залучити споживача і задовольнити його запити. Споживачу відданий пріоритет, тому що всі інші об'єкти є лише посередниками і вплив на них виявляється для посилення впливу на споживача. Цілі стимулювання, зверненого до споживача, зводяться до наступного:

- збільшити число покупців;

- збільшити кількість товару, купленого тим самим покупцем.

2) Торговий персонал: здатність і уміння продавця продати товар не повинні бути залишені без уваги з боку виробника. В інтересах фірми стимулювати, заохочувати і нарощувати ці якості. Ціль стимулювання, зверненого до продавця, - перетворити байдужого до товару продавця в ентузіаста.

3) Торговий посередник: будучи природною ланкою між виробником і споживачем, він являє собою специфічний об'єкт стимулювання, що виконує в даному випадку регулюючі функції. При цьому цілі стимулювання можуть бути наступними:

· надати товару певний імідж, щоб зробити його легко пізнаваним;

· збільшити кількість товару, що надходить у торгову мережу;

· підвищити зацікавленість посередника в активному збуті тієї чи іншої марки.

Види стимулювання збуту

Вибір тих чи інших засобів стимулювання залежить від поставлених цілей. Їх можна об'єднати в три великі групи:

· пропозиція ціни (продаж за зниженими цінами, пільгові купони, талони, що дають право на знижку);

· пропозиція в натуральній формі (премії, зразки товару);

· активна пропозиція (конкурси покупців, гри, лотереї).

Стосовно до якої-небудь торгової точки ми можемо класифікувати різні види стимулювання іншим способом, по їх походженню і впливу на клієнтуру. У цьому випадку ми приходимо до трьох узагальнених типів стимулювання:

Загальне стимулювання, застосовуване на місці продажу. Його відмітною рисою є заданість теми. Воно служить інструментом загального пожвавлення торгівлі.

Цей вид стимулювання одночасно поєднує продаж за зниженими цінами, демонстрацію товару, дегустації, ігри, використання ляльок-артистів, святкове оздоблення торгових залів, афіші, таблички з поясненнями, помітні рекламні оголошення, а так само рекламну компанію в пресі (поширення листівок з купонами, що дають право на покупку зі знижкою, вручення подарунків у випадку придбання певної кількості товару, конкурси, ігри).

Вибіркове стимулювання припускає приміщення товару поза місцями загального викладення на вигідній позиції, наприклад на початку ряду чи стелажа. Товар може бути зосереджений також у якому-небудь місці торгового залу, наприклад, виставка-продаж товарів для школярів початкових класів.

Цей вид стимулювання включає також розміщення товарів на виносних лотках у візках, розташованих у проходах чи на перетині торгових ліній. При цьому реклама використовується в меншому ступені: застосовуються тільки рекламні планшети і покажчики.

Індивідуальне стимулювання здійснюється в місцях загальної експозиції товарів і, як правило, виходить від виробника. Рекламна афіша, покажчик сигналізують про те, що у відношенні певного товару здійснюється стимулювання у вигляді зниження цін, конкурсів, премій і т.д. У цьому випадку заходи для стимулювання сприймаються споживачем лише в той момент, коли він зупиняється перед магазинною полицею з конкуруючими товарами.

35 Функції і методи „Паблик рілейшнз”.

Паблік рилейшнз — професія, орієнтована на таке надання послуг, де основне значення мають інтереси громадськості, а не власна вигода. Інакше кажучи, паблік рилейшнз — це абсолютно віддане служіння громадськості;

Функції і області застосування паблік рилейшнз

Виходячи з того, які цілі переслідує паблік рилейшнз, можна визначити функції, виконувані службою ПР на підприємстві або фірмами ПР на ринку.

Функції паблік рилейшнз відповідно до сучасних уявлень такі:

1. Встановлення взаєморозуміння і довірчих відносин між організацією і громадськістю;

2. Створення «позитивного образу» організації;

3. Збереження репутації організації;

4. Створення у співробітників організації відчуття відповідальності і зацікавленості в справах підприємства;

5. Розширення сфери впливу організації засобами відповідної пропаганди і реклами.

Свої функції паблік рилейшнз можуть виконувати в наступних сферах людської діяльності:

1. суспільних відносинах;

2. урядових відносинах;

3. міжнародних і міжнаціональних відносинах;

4. відносинах в промисловості і фінансах;

5. засобах масової інформації.

Будь-які заходи паблік рилейшнз складаються з чотирьох різних, але зв'язаних між собою частин:

· аналіз, дослідження і постановка задачі;

· розробка програми і кошторису заходів;

· спілкування і здійснення програми;

· дослідження результатів, оцінка і можливі доробки.

До методів PR відносяться наступні:

1. Використання друку (статті керівників, що перевіряються відповідальним за зв'язки з громадськістю);

2. Випуск прес-релізів;

3. Проведення прес-конференцій і прийомів;

4. Дача інтерв’ю;

5. Відвідування самої організації діловими партнерами, представниками ЗМІ і громадськості;

6. Напрям листів в редакцію;

7. Спонсорська діяльність

8. Лобістська діяльність.

Прес-реліз — це один із засобів поширення та надання інформації до ЗМІ. Зазвичай розміром в одну сторінку, містить інформацію про діяльність організації, її нові проекти і продукти; наводяться реквізити: адреса, контактні телефони .

Прес-конференція — захід для ЗМІ, який проводиться з нагоди якихось важливих подій, новин .

Інтерв’ю — це бесіда, вибудо­вана за певним планом через безпосередній контакт інтерв'­юера з респондентом з обов'язковою фіксацією відповідей спрямована на формування певної позитивної думки про організацію.

Спонсорська діяльність — надання фінансової або матеріальної підтримки яким-небудь заходам, окремим особам, організаціям або продуктам. Спонсорство потрібно відрізняти від меценатства або благодійної діяльності, здійснюваних на безкорисливій основі.

 




Переглядів: 4339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види реклами | Персональні продажі: особливості використання в сучасному маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.