МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Персональні продажі: особливості використання в сучасному маркетингу.Персональний продаж — це усне або реальне представлення товару під час бесіди з одним або декількома покупцями з метою продажу. Таблиця 9.2. Переваги та недоліки персонального продажу
До числа комунікаційних особливостей персонального продажу можна віднести: безпосередній, прямий характер відносин "продавець-покупець"; наявність двостороннього зв’язку. Діалоговий режим спілкування дозволяє гнучко реагувати на запити споживача, оперативно вносити корективи в характер і зміст комунікацій; особистістний характер персонального продажу, що дозволяє встановити довготривалі особисті відносини між продавцем і покупцем, які можуть набирати різних форм залежно від індивідуальних особливостей покупця; наявність зворотної реакції з боку покупця. Якщо рекламну листівку можна викинути, навіть не прочитавши, купоном на отримання знижки не скористатись, то пряме звернення вимагає від покупця висловити своє ставлення у відповідь на пропозицію про продаж. Якщо така пропозиція зроблена досить уміло, то відповісти "ні" іноді досить важко; це вид комунакацій, що безпосередньо закінчується купівлею товару; дорогий вид комунікацій у розрахунку на один контакт. Персональний продаж є найефективнішим засобом впливу на стадіях формування споживчих намірів, а також на стадії безпосереднього здійснення акту купівлі-продажу. Він змушує покупця відчувати себе певною мірою зобов’язаним за те, що з ним провели комерційну бесіду. Покупець мимоволі прислухається і належним чином відреагує. Основні етапи ефективного процесу персонального продажу: 1. Розвідка й оцінювання потенційних покупців: пошук потенційних споживачів і визначення таких покупців, які не тільки хочуть, а й можуть придбати запропонований продукт. Досягається за допомогою: рекламування, дослідження вторинної інформації, опитування, аналізу даних. 2. Підготовка до візиту: прийняття рішень щодо того, як наблизитися до таких покупців, які можуть придбати продукт. Використовуються аналіз вторинної і первинної інформації, результати собистих спостережень. 3. Підхід до клієнта: перший контакт з клієнтом — ключовий момент персонального продажу. Досягається за допомогою створення позитивного першого враження. 4. Презентація: перетворення споживача, який ще не прийняв рішення, на покупця; стимулювання бажання здійснити купівлю. Досягається за допомогою концентрації уваги на потребах покупця. 5. Подолання заперечень: зняття заперечень. Досягається за допомогою визнання «відкладення», погодження, прийняття, заперечення та ігнорування зауважень. 6. Закінчення: укладення угоди — отримання замовлення. Досягається за допомогою пропозиції здійснити купівлю. 7. Подальші заходи: продовження контактів з тими, хто не зробив купівлі, та продовження контактів з покупцями з метою переконатися в їхньому задоволенні купівлею. Досягається за допомогою вирішення проблем покупця, його обслуговування Персональний продаж практикує двостороннє особисте спілкування між торговим агентом та індивідуальним споживачем — або під час особистої зустрічі, або за телефоном, або за допомогою найсучасніших засобів та ін. Успіх персонального продажу полягає в тому, що покупець отримує не тільки товар або послугу, але і торгового агента як консультанта або порадника. Торговий агент — особа, яка діє від імені фірми і виконує одну або кілька функцій: виявлення потенційних клієнтів, встановлення комунікації, здійснення збуту, організація обслуговування, збір інформації і розподіл ресурсів. Він може скоригувати маркетингову інформацію своєї компанії для того, щоб відповідати специфічним потребам кожного покупця, а також вести переговори щодо термінів поставок Функції торгових агентів: — пошук і залучення нових клієнтів; — розповсюдження продажу. Організаційні форми персонального продажу: — торговий агент контактує з одним покупцем; — торговий агент контактує з групою споживачів; — група збуту продавця контактує з групою представників покупця; — проведення торгових нарад; — проведення торгових семінарів. Роль торгового агента може різнитися в залежності від торгової ситуації.
|
||||||||||||
|