Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економічні потреби - це потреби в економічних благах.

Задоволення економічних потреб виступає внутрішнім спонукальним мотивом виробництва, розподілу, обміну та споживання у рамках певної системи соціально-економічних відносин.

Важливо зазначити, що економічні потреби утворюють структурну підсистему всього комплексу потреб суспільства. Відтак рівень їхнього розвитку та ступінь задоволення залежить від рівня розвитку інших підсистем, у т. ч. культурних, духовних, моральних потреб суспільства.

класифікації за такими критеріями:

I. За характером виникненнях

- первинні(базові), пов'язані із самим існуванням людини: їжа, одяг, безпека, житло тощо;

- вторинні,виникнення та зміна яких зумовлені розвитком цивілізації: модний одяг, комфортне житло, інформація та ін.

II. За засобами задоволеннях

- матеріальні(потреби в матеріальних благах);

- нематеріальні(духовні потреби).

III. За нагальністю задоволеннях

- першочергові(предмети першої необхідності);

- другорядні(предмети розкоші).

IV. За можливостями задоволеннях

- насичені, вгамовні(мають чітку межу і можливість повного задоволення);

- ненасичені, невгамовні(не можуть бути задоволені повністю, не мають меж насичення).

V. За участю у відтворювальному процесі:

- виробничі(потреби у засобах виробництва);

- невиробничі(потреби у споживчих благах).

VI. За суб'єктами виявух

- особисті(виникають і розвиваються у процесі життєдіяльності індивіда);

- колективні, групові(потреби групи людей, колективу);

- суспільні(потреби функціонування та розвитку суспільства в цілому).

VII. За кількісною визначеністю та мірою реалізації:

- абсолютні(перспективні потреби, які мають абстрактний характер і є орієнтиром економічного розвитку);

- дійсні(формуються залежно від досягнутого рівня виробництва і є суспільною нормою для певного періоду);

- платоспроможні(визначаються платоспроможним попитом);

- фактичні( задовольняються наявними товарами та послугами)

 




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Потреба як категорія маркетингу. Класифікація потреб. | Ієрархія потреб А. Маслоу, необхідність її використання в маркетингової діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.