![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Економічні потреби - це потреби в економічних благах.Задоволення економічних потреб виступає внутрішнім спонукальним мотивом виробництва, розподілу, обміну та споживання у рамках певної системи соціально-економічних відносин. Важливо зазначити, що економічні потреби утворюють структурну підсистему всього комплексу потреб суспільства. Відтак рівень їхнього розвитку та ступінь задоволення залежить від рівня розвитку інших підсистем, у т. ч. культурних, духовних, моральних потреб суспільства. класифікації за такими критеріями: I. За характером виникненнях - первинні(базові), пов'язані із самим існуванням людини: їжа, одяг, безпека, житло тощо; - вторинні,виникнення та зміна яких зумовлені розвитком цивілізації: модний одяг, комфортне житло, інформація та ін. II. За засобами задоволеннях - матеріальні(потреби в матеріальних благах); - нематеріальні(духовні потреби). III. За нагальністю задоволеннях - першочергові(предмети першої необхідності); - другорядні(предмети розкоші). IV. За можливостями задоволеннях - насичені, вгамовні(мають чітку межу і можливість повного задоволення); - ненасичені, невгамовні(не можуть бути задоволені повністю, не мають меж насичення). V. За участю у відтворювальному процесі: - виробничі(потреби у засобах виробництва); - невиробничі(потреби у споживчих благах). VI. За суб'єктами виявух - особисті(виникають і розвиваються у процесі життєдіяльності індивіда); - колективні, групові(потреби групи людей, колективу); - суспільні(потреби функціонування та розвитку суспільства в цілому). VII. За кількісною визначеністю та мірою реалізації: - абсолютні(перспективні потреби, які мають абстрактний характер і є орієнтиром економічного розвитку); - дійсні(формуються залежно від досягнутого рівня виробництва і є суспільною нормою для певного періоду); - платоспроможні(визначаються платоспроможним попитом); - фактичні( задовольняються наявними товарами та послугами)
|
||||||||
|