Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика ринку підприємств.

Ринок організацій споживачів – це сукупність юридичних осіб які купують товари та послуги для їх подальшого використання у виробництві, здачі в оренду, перерозподілу, або продажу.

Цей ринок представлений такими видами організаціями-споживачів:

1.виробничі підприємства

2.підприємства посередники

3.державні установи

4.безприбуткові організації

Процес прийняття рішення про придбання товару на ринку ТПП проходить такі етапи:

1. усвідомлення потреби

2. оцінка характеристики майбутнього товару

3. пошук постачальників

4. запит пропозиції у постачальника

5. вибір постачальника

6. оформлення замовлення

7. оцінювання роботи із постачальником

 

 

Дата: 20.03.15

Тема3: Маркетингові дослідження та оцінка ринкових можливостей підприємства

План

1. Маркетингова інформаційна система.

2. Система маркетингових досліджень.

3. Маркетингові дослідження ринкових можливостей підприємств.

4. Вибір цільових ринків.

 

 

Маркетингова інформаційна система.

Маркетологи використовують різні типи маркетингової інформації:

1. Факт

2. Оцінка

3. Прогноз

4. Узагальнені зв’язки

5. Чутки

До найважливіших джерел маркетингової інформації належать:

- Джерела в середині підприємства (періодичні звіти інформаційні зв’язки персоналу).

- Опубліковані джерела (звіти урядових агентств, торгових асоціацій, наукові публікації, довідники).

- Інформація від бізнес партнерів (від покупців, постачальників. посередників).

- Підприємства інформаційної індустрії (рекламні агентства, дослідницькі підприємства).

Уся маркетингова інформація за своїм походженням поділяється на вторинну та первину.

Вторинна інформація це та яка існує в опублікованому вигляді, збиралася для інших цілей та є доступною усіх суб’єктів господарювання.

Первинна інформація це та яку збирають вперше для досягнення конкретних цілей та прийняття конкретних рішень, вона є доступною лише для того підприємства яка її збирає.

Основними методами збору первинної маркетингової інформації є:

1. Інтерв’ю (з експертом, групові, індивідуальні, опитування)

2. Анкетування

3. Метод фокус групи

4. метод

 




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингове середовище підприємства. | Система маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.