Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові дослідження ринкових можливостей підприємств

Важливою характеристику ринку є показник його місткості, під якою розуміють максимально можливий обсяг продажу певного виду товару протягом певного періоду у натуральних чи вартісних показниках.

Існують такі методи дослідження місткості:

1) Метод ланцюгових підстанов M= n*П*Ц

n – кількість потенційних покупців даного товару

П – це кількість покупок здійснених середньостатистичним покупцем

Ц – це середня ціна одиниці товару

2) Метод сумування ринків, який передбачає сумування можливих продажів товару окремим групам споживачів

3) Група статистичних методів, які враховують тенденції та досвід діяльності у попередніх періодах.

Частка ринку – це той обсяг збуту окремого підприємства в межах місткості ринку (Q/M) * 100%.

Відносна частка ринку – це частка ринка підприємства відносно частки ринку основного конкурента.

Маркетингова можливість підприємства - це привабливий напрям маркетингової діяльності на якому підприємство може досягнути конкурентних переваг.

Маркетингові можливості підприємств часто оцінюють за допомогою матриці Ансоффа:

Ринок Товар Існуючий Новий
Існуючий Стратегія глибокого проникнення на ринок Розширення меж ринку
Новий Стратегія розвитку товару Стратегія диверсифікації

 




Переглядів: 249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система маркетингових досліджень | Вибір цільових ринків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.