Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Життєвий цикл товарів

Концепція життєвого циклу товару була розроблена американським вченим Теодором Левіттом. Згідно цієї концепції кожен товар проходить певні етапи існування на ринку.

Q 3 4

1 2 5

 
 

 

 


t, S

1) Товар розробляється

2) Впровадження товару на ринок

3) Етап зростання

4) Етап зрілості

 

Показник Етапи життєвого циклу товару
впровадження зростання зрілість спад
мета Проникнення на ринок Розширити ринок Збереження переваг Підготовка до випуску нових товарів
збут низький Швидке зростання Досягає максимуму Зменшується
прибуток відсутній зростає Максимальний і починає зменшуватись низький
конкуренція незначна зростає найбільша Зменшується
ціна Висока або низька Діапазон цін знижується мінімальна
Витрати на комунікацію(просування) Максимальні високі стабілізуються Зменшуються/збільшується
Зміст реклами інформування Створення прихильності нагадувана Практично відсутня
споживачі новатори Рання більшість Масовий ринок консерватори

 

 




Переглядів: 231

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка нових товарів | Конкурентоспроможність товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.