Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






DISCUSSION OF THE TEXT

1. What characters of the novel are described in the passage and what does the reader learn about them?

2. What does the word “philosopher” suggest in this context? Identify the stylistic devices.

3. How do you account for the sudden transmission from literary vocabulary mostly used by the author (“under the auspices”, etc.) to the colloquial words (“a confounded quarrelsome highbred jade”)? What stylistic effect is achieved by this device?

4. Comment on the exclamatory sentence “what a happy woman was Rose to be my Lady Crawley!” and say what is the main stylistic device used to characterize “the items of her happiness”.

5. Comment on the stylistic effect of the rhetorical question: “He had his pretty Rose, and what more need a man require than to please himself?”

6. Analyse the manner the author describes “the endowments with which Nature had gifted Lady Crawley”. What expressive means and stylistic devices stress the emptiness of Lady Crawley’s life?

7. Pick out the stylistic devices used to characterize Lady Crawley’s position in her husband’s house.

8. Comment on the two passages beginning with the rhetorical exclamation “O Vanity Fair! Vanity Fair!...” and speak on the author’s attitude towards the society he describes. Pay attention to the expressive means and stylistic devices employed by the author (note the vocabulary of the passage, metaphors, metonymies, allusions, rhetorical questions and their stylistic function).

9. Summing up the analysis of the chapter pick out all passages where the author’s ironic or sarcastic attitude towards high society and its corrupt morality is acutely felt and analyse the main stylistic devices used to achieve this effect.

 

 

A FEW CRUSTED CHARACTERS




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Family Portraits | By Thomas Hardy (1840-1928)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.