Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






DISCUSSION OF THE TEXT

 

1. Characterize the text under study. Comment on the title of the story. What is its stylistic function? Does it produce a comic effect? What literary device is used here?

2. What is the main idea of the excerpt? Say how it is conveyed to the reader? Directly or indirectly? What key is the story written in? How is the problem of money treated in the story? Prove your point citing the text.

3. Give a brief summary of the text. Divide into logically complete parts. Where is the climax of the story? Which part of the story is most informative as to the role of the dollar in American life? discuss the scene described by Kelly, its content and form.

4. Comment on the few final sentences of the story about “a fat boy without any clothes on”. What is the stylistic function of the ending of the story? Is it in keeping with the title? What literary device is used here by the author?

5. Characterize old Mr. Rockwall, Richard and Aunt Ellen. Does O. Henry treat them with sympathy or otherwise? Quote the text. How can the author’s attitude be accounted for?

6. Comment on the use of slang and Americanisms in Mr. Rockwall’s speech. How do they characterize this business tycoon? What words of his show that the old man possesses the sense of humour? Does the author approve of this trait of his character? If so, what does it prove? How does Richard’s speech differ from that of his father? How can it be explained?

7. Speak of the choice of vocabulary in the descriptive and dialogical parts of the text. What is its function? What stylistic devices are used in the text? What is their function?

8. Speak of the syntax of the story.

9. Give a summary of your comments on the text.

 

 

THE LIFE AND ADVENTURES OF NICHOLAS NICKLEBY




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
She’ll jump at you. | By Charles Dickens (1812- 1870)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.